Gå til innhold

Hvor mange av dere har lappen

Ranger emnet


RS2

Hvor mange har lappen  

84 stemmer

  1. 1. Hvor mange har lappen

    • Har
      69
    • Hadde
      1
    • Snart igjen
      2
    • Har ikke
      12


Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

synes det burde være skudedpremie på sånne som synes det er kult og dulte syklister. jeg og en kompis herpa bilen til en dust i oslo som kjørte på kompisen min mer eller mindre med vilje ! haha

vi pælma syklene på bilen hans (ble litt riper og bulker på front og panser da :) ).

han ble så pissredd at han ikke turte og gjøre noen ting :) HAHAHA

 

 

hfracing: Syklist og bilist

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på bil siden 16.09.96, lastebil siden 20.10.99.

 

Har ikke mistet den. Men har vel gitt staten litt tilskudd... værste var vel 66km/t i snitt på 300m i 50-sone.

Desverre har bilene mine kort levetid, håper det skyldes de og ikke min kjørestil...

 

Bmw 528i, var på veien i 6mnd, hadde den i ca 2år. Satt bort pga utslitt og opprusta. Dårlig kjøp...

 

Kadett C 1200, motoren skar ca 10mnd etter at jeg begynte å kjøre den.. (dama sin bil)

 

Kadett D 1200, hadde den på veien 9mnd, motoren begynte å bruke mer olje enn bensin.. Og tilslutt ville den ikke mer. Det var en purkemagnet uten like, ble stoppa 14 ganger på 4mnd... Forøvrig vil jeg si at dette er/var gamle bilen til GREENRALLYE...

 

Rekord 2.0s, var på veien i 9mnd, sprakk i fjørtårna samt at motoren brukte mazze olje... Tålte vel ikke senkinga mi..

 

Kadett B 1100, den lever ennå....

 

Ascona B 2.0e, jeg har ikke kjørt den ennå men den kommer vel på veien etterhvert...

 

Har vel tatt en del fugler og slikt, men har holdt meg unna elg o.l. Andre biler har stått iveien noen ganger... (faen, må ikke bremse foran meg når jeg har det travelt.... )

"Ting tar tid, lang tid...."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pyser!!!Jeg har faktisk klart å mista lappen med gamlebilen min,en `91 Jetta med 1,6 td motor med 65 hester (ja du leste riktig,65 hester) Klarte 124 opp tofelten ut fra Ålesund,litt stigning faktisk!!Flere av kompisene mine mente jeg burde hatt premie og ikke mista lappen :D Har også mista lappen engang før med Mitsuhippien til fatter.Totalt 15 måneder uten lappen

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mistet førerkortet tre ganger.

Lykkens dag var 23-11-93,med rykende ferskt førerkort,men varte ikke lenge.

April -94 gikk det litt for fort i 50-sona....3 mnd. uten og 2500-, i bot.

Så gikk det bra helt frem til februar -97,129 i 90-sona,tre nye mnd. og 4500 i bot.

97 var ikke noe særlig bra år for førerkortet mitt,for på st.hansaften samme år ble jeg tatt i 179 km/t i 80-sone.

3 år uten førerkort,6000 i bot og 45 dager på palleanstalt......

 

Bånn gass!!

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår