Gå til innhold

Hvem eier bilforumet.net?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Det står sikkert et sted, men jeg har ikke klart å finne det.

 

Hvem eier og driver bilforumet.net? Er det en person, en gruppe personer eller et firma? Hvordan finansieres driften? Er det komersielle interesser som står bak, eller en "fritidssyssel"?

 

Kunne vært greit å vite litt mer om historikk, bakgrunn eierskap m.m.

Volvo V70 2002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg og Håkon driver BF! Og vi tjener ikkeno særlig på firmaer som er representert her! Endelig etter vi fikk opp Google ads har BF slutta og tape penger slik vi gjorde i ca 3 1/2år før vi fikk det :)

 

Nå har vi endelig middler til ny raksere server og kan kjøre på med mere funksjoner til dere :) Og fortsette å vokse uten at det går utover hastigheten dere får.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderatorene jobber gratis her fordi dem vil og har lyst.

dem har enda ikke høstet noen goder.

 

Alt dere leser og hører om at noen av dem tjener fett stemmer ikke.

det gjelder også Marius og meg.

 

så var det avklart.

 

hvordan forumet ble til skal vi legge ut en historie om når vi lanserer den nye siden vår.

lanseringsdato for siden er ennå ukjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Håkon driver BF! Og vi tjener ikkeno særlig på firmaer som er representert her! Endelig etter vi fikk opp Google ads har BF slutta og tape penger slik vi gjorde i ca 3 1/2år før vi fikk det :)

Nice! Tjener dere mest på klikk, eller på visninger? Totalt sett altså, ikke per visning/klikk =)

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre at forumet er liv laga, da :)

 

Når det er sagt, det spiller ingen rolle hvorvidt dere får betalt for visninger eller klikk på annonsene, fordi når de sniker seg inn overalt er det umulig å ikke bomklikke på dem innimellom! :D

 

Apropos klikke, kanskje vi bør inngå en klikke-avtale, der alle klikker på annonsene innimellom for å dra inn penger til forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at noen har tolmodighet til og holde istand som slikt som dette for noen kranglefanter som oss :) Tusen takk

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Er temmelig fornøyd selv med forumet.

dette forumet har definitivt samlet bilnorge, vi har akkurat runda 25000 medlemmer og det øker fra dag til dag.

i år har det registrert seg ca 9000 nye medlemmer. all statistikk for 2006 er det dobbelte i forhold til 2005. da med tanke på antall registreringer, anntall sidevisninger, antall tråder og antall poster.

 

Regner med at 2007 kommer til å bli et enda bedre år.

Kanskje kommer snøen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilforumet er uten tvil ett bra initiativ, selv om det til tider har foregått svært høylytte krangler her, men med tanke på antall medlemmer er vel det umulig å unngå likevel..

 

Alt i alt har vel de fleste glede av å lese og skrive på forumet :)

 

Om noen tjener penger på det i tillegg driter jeg en lang marsj i :D

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår