Boosti Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Tilbake i 2001 fikk jeg en rusten audi 80 til varkpant av moder`n. Bilen tok sin første kjøretur tidelig i 87, på nesbyen. Og en gang på begynnelsen av 90 tallet havna den her i bygda. Bilen var voksen eid siden ny, og hadde rulla oppunder 200`km. Sånn så den ut i 2001 etter og ha stått stille i et års tid: Så begynnte arbeidet med og få den klar til 18år dagen. Den var ganske så rusten, og hadde et preg av gubbebil over deg. Rust måtte sveises, regreima måtte byttes, fjærer og dempere måttebyttes osv... Først Rusta: Så opp på bukk, for overhaling av forstilling/bakstilling og bremser: Etter at bilen ble eu-godkjennt så var det på tide med litt styling. Den gang var det vel mest jalla "rånestuk" som var tøfft :puke: Litt exsos må man ha: Sotaruter Ferdig innvendig: Grom hjul :shake Så fikk gutten lappen og bilen sto ny pussa og klar. Med "nye" 15" alu felger og litt dekor: Men sånn holdt det seg ikke lenge, etter en hard vinter med mye grise kjøring begynnte det og bli slitent. Og jeg var rett og slett drit lei hele bilen. Så gikk jeg til innkjøp av en golf 2, og satte denne til og ruste bort bak garasjen "igjen". Og der sto den til jeg dro den fram i dag, med nye planer. Fortsetteslse følger!! Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Martin_ Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Ble en tøff bil det ;) Hva er planene framover? Siter Chevrolet Silverado 6.2 91mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg