Gå til innhold

Bilder av Kadett C

Ranger emnet


Darkstar

Anbefalte innlegg

Sedd endel bilda av SR`n din, å den e bare helt rå! 1200 motorn e jo en artig liten sak :)

 

tusen takk er meget fornøyd med den selv oxo!

har kunn senka den, satt på hvite blinklys og bredda SR felger, resten er det opel som står får;) hehe

men det skal sies at den er lankt i fra 100% strøken, men det er jo en gammel bil å da, hehe

 

skal pusses helt opp en gang i tiden, trur heller ikke den blir så mye å se fremmover

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tusen takk er meget fornøyd med den selv oxo!

har kunn senka den, satt på hvite blinklys og bredda SR felger, resten er det opel som står får;) hehe

men det skal sies at den er lankt i fra 100% strøken, men det er jo en gammel bil å da, hehe

 

skal pusses helt opp en gang i tiden, trur heller ikke den blir så mye å se fremmover

 

så sr`en er din bil ja. Gratulerer med årets råeste opel!:partyon:

- Kadett c 1.6 79

- Ascona b 2.0 81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så sr`en er din bil ja. Gratulerer med årets råeste opel!:partyon:

 

takker, men det var fjorårets råeste opel, kommer ny for denne sesongen snart, min er ikke med i år, trur det er det at den er orginal som trekker ned, hadde jeg hivd i en xe så hadde det sikker blitt noe annet men jeg skal ikke ødelegge den med å hive i en uorginal mottor, siden det er en SR så skal den beholdes orginal.

 

hvor har du fått med deg det hen?

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg eide den rde coupen der så var det en orginal GT/E, vil si den er ødelakt som det nå

 

Ødelagt nå? Den var jo gjennomrusta og skeiv? Med firetrinns, kjipe 12s seter, og 19s med GT/E-sprut.

 

Alle mods ble gjort med tanke på å kunne montere tilbake alt til originalstand. Den ser forresten ikke slik ut nå lenger, ble planta i en fjellvegg på vestlandet etter at den ble solgt videre. Har sett forskjermer, fordelerflytter m.m til salgs i ettertid.

'99 BMW 520iat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ødelagt nå? Den var jo gjennomrusta og skeiv? Med firetrinns, kjipe 12s seter, og 19s med GT/E-sprut.

 

Alle mods ble gjort med tanke på å kunne montere tilbake alt til originalstand. Den ser forresten ikke slik ut nå lenger, ble planta i en fjellvegg på vestlandet etter at den ble solgt videre. Har sett forskjermer, fordelerflytter m.m til salgs i ettertid.

 

4 trins er orginal;) det trøtte intriøret er greit, det er jeg klar over, men det var jo i vertfald til opel, kjeiv og igjenommrusta kjenner ikke jeg noe til, vet det kom noen klager i etter tid på at bilen hadde hatt en skade, men det var ikke jeg som tvinga hen til å kjøpe den og ikke viste jeg noe om det heller,

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker, men det var fjorårets råeste opel, kommer ny for denne sesongen snart, min er ikke med i år, trur det er det at den er orginal som trekker ned, hadde jeg hivd i en xe så hadde det sikker blitt noe annet men jeg skal ikke ødelegge den med å hive i en uorginal mottor, siden det er en SR så skal den beholdes orginal.

 

hvor har du fått med deg det hen?

 

enig me deg i den:thumb leste det i omc bladet

- Kadett c 1.6 79

- Ascona b 2.0 81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okæi, er du OMC medlem?

 

 

den røde c sedanen du la ut der er bare elt rå!!!

 

ja er med i omc jeg :) ja den er en av mine favoritter, er på jakt etter slike hjul, tror de heter fuchs eller noe men vet ikke hvilket merke d er.. noen som har mer info om hvilke merke og hvor jeg kan få tak i slike hjul? vet iallefall at htn lager kopier av dem..

- Kadett c 1.6 79

- Ascona b 2.0 81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem er du på forumet der da?

 

hvet ikke hva de felga heter eller om de kom orginalt i brei verson, har sett mange gt/e'r med de i smal verson (orginal biler)

vet ikke helt hva jeg syns om de, på den røde syns jeg de er fete, men på den grønne coupen der så syns jeg ikke det, den ble etter min menin ødelakt pga de hjula, den hvar mye fetere med de hjula den hadde før

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke helt hva jeg syns om de, på den røde syns jeg de er fete, men på den grønne coupen der så syns jeg ikke det, den ble etter min menin ødelakt pga de hjula, den hvar mye fetere med de hjula den hadde før

 

Mye rått her! :) Enig med at den grønne Coup'en er finere med de felgene den hadde før.

 

Har virkelig lyst å kjøpe meg en grom Kadett C, så bare å skrike ut hvis noen vet om en. ;)

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem er du på forumet der da?

 

hvet ikke hva de felga heter eller om de kom orginalt i brei verson, har sett mange gt/e'r med de i smal verson (orginal biler)

vet ikke helt hva jeg syns om de, på den røde syns jeg de er fete, men på den grønne coupen der så syns jeg ikke det, den ble etter min menin ødelakt pga de hjula, den hvar mye fetere med de hjula den hadde før

 

heter stian på forumet er ikke særlig aktiv der, har ikke skrevet noe på d enda.

ja syns hjula passer bedre på kadetter med mer original stil.

- Kadett c 1.6 79

- Ascona b 2.0 81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår