Darkstar Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Noen som har bilder av noen rå Kadett C'er? Kunne virkelig tenkt meg en slik en. Driver å kikke litt etter et mulig objekt. ;) Et par av mine favoritter: Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 vet om en kadett til salgs om det er av intresse.. står riktignok i buskerud da men.. selges for 5 lapper.. 78 mod.. bilder kan jeg ordne i morgen for da skal jeg dit Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Deilig, du kan få legge ut flere bilda av den siste der, gjerne av "søster"biln å hvis du har. Min abselutte favoritt blandt alle kadett c!!! Bortsett fra en oransj kadett c coupe LET sørpå som va i Bilsport i 2003 engang ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Deilig, du kan få legge ut flere bilda av den siste der, gjerne av "søster"biln å hvis du har. Min abselutte favoritt blandt alle kadett c!!! Bortsett fra en oransj kadett c coupe LET sørpå som va i Bilsport i 2003 engang ;) Mulig eg har noen på gamle PC'en, skal se hva eg finner i helgen. Et par til. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Et par bilder til: Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandi Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 d e godt å se så mange fine kadetta ... d varme en entusiast Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staverh Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 kem som la ut bilde av kjera mi :)?? hehe altså den rød med brock b1 . Siter gauldalgatebil If sex is a pain in the ass... you're doing it wrong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Jeg! ;) Tatt på Lånke i sommer tror jeg.. Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Det va favoritt kadett c`n min åsså gitt.. Huske den va i Bilsport 11 i 2003 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianPian Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Siter - Kadett c 1.6 79 - Ascona b 2.0 81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianPian Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Siter - Kadett c 1.6 79 - Ascona b 2.0 81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 når jeg eide den rde coupen der så var det en orginal GT/E, vil si den er ødelakt som det nå j a den er fin men ødelakt på en annen måte... men frontplata er i vertfald fæl er denne noe fin da? Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 når jeg eide den rde coupen der så var det en orginal GT/E, vil si den er ødelakt som det nåj a den er fin men ødelakt på en annen måte... men frontplata er i vertfald fæl Sedd endel bilda av SR`n din, å den e bare helt rå! 1200 motorn e jo en artig liten sak :) E jo litt synd å bygge om en orginal GT/E, men i den røde sitt tilfelle så syns æ ikke det gjorde nokka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianPian Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 jeg synes d er synd å gjøre noe slikt me ein gt/e kunne heller funnet en 1600 eller 1200 å bygget om, alt av gt/e deler har sikkert ikke blitt brukt uansett. Siter - Kadett c 1.6 79 - Ascona b 2.0 81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg