matros72 Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Har en 98 ghia som det er grønt lysvindu i dørhåndtakene på,men det er ikke lys der.Det er vel bare ghia lux som har det så vidt jeg har fostått!Det jeg lurer på er om det er noen som vet om det er færdig opplagte ledninger i min bil eller om jeg må strekke nye ledninger for å få lys i disse? Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsinder Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 har hørt at det skal ligge ledninger her, men det er bare å ta av dørhåndtak-dekselet og se da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Tok av dørtrekket i dag for å se,men der hvar det ingenting lagt opp.Så jeg kjørte på med 17 dioder i samme holder,å det ble meget bra... Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PinkFord Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 legg ut bilda av kordan d blei me lysan da:) har akkurat bestillt endel sånn tjafs sjøl,å da e d å begynne me sånne greier;) Siter Jo eldre man blir, jo meir forståelse får man av kunnskapen Sladding ;) Mondeo 2.0SI & Ford Sierra IS '86(Lekebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrNilsen1986 Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Hehe. 17 deoder i dørhåndtaket :P jau jau. Ledningsnettene skal være ferdig opplagt til lys, er kun selve lysene og releet som må kjøpes. Siter Ford Mondeo Mistral 1.8i Mazda 929 2.2i SPIKER Motorhispania RX 50ccm SOLGT http://www.skittau.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor broom broom Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PinkFord Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 bilder ja:) Siter Jo eldre man blir, jo meir forståelse får man av kunnskapen Sladding ;) Mondeo 2.0SI & Ford Sierra IS '86(Lekebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg