Bowtietwister Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 jepp! bra med info der! Trikset er vel å kjøre stabilt 0,500 fortere enn index åkkesom! Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Krister Adeen åkte 7.54 263kmh (CT/A) på Pite dragway i helgen!0.755 under index! oooops... DÆVEN! bilde av bilen eller? Kanskje mer å hente ut av den bilen også? ikke akkurat brutal slutthastighet tiden tatt i betrakning! Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 JA reagerte litt på det der jeg også. Synes ikke det stemmer overens men det kan godt tenkes jeg tar feil. Skal hvist være 960hp i motoren og så regner jeg med den er ganske lett. Med 2,3 kan bilen med sjåfør være så lett som 805 kg. Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bam Margera Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 I følge hans info på competition foreningas side... Info'n der er vel fra i fjor. 2,5 liter. 7,966/269km/t på 1/4 og 4,84/228km/t på 1/8 http://www.competition.nu/team.asp?ID=78 Han kjørte ca 4 tideler raskere nå med lavere hastighet. Er ganske rått uansett da!! :win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Det er nok bare å ta av seg hatten for det ja! SEr jo ut som Marco og Pro Truck teamet holder på å finne oppskrifta også. Hadde visst under sekundet på 60ft og det e jo ganske bra for en turbo bil. Snakka litt med en av mekanikkeran da vi var i Sundsvall og de hadd litt utfordring med clutchen! Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bam Margera Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Det blir nok mange bomba index på Mantorp så sant det ikke regner bort der også.... Kan ikke si annet at jeg gleder meg veldig nå. Kommer faktisk noen turbo biler i competition. Entrylista lover jo godt da :happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Novabo Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Han kjørte ca 4 tideler raskere nå med lavere hastighet. Er ganske rått uansett da!! :win Adeens tre bästa tider från Piteå: 7.54/263, 7.55/274, 7.57/273, enligt::http://www.pitedragway.se/ Se under: 10 bästa tider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Får legge inn et bilde av "hærligheta" så dåkker får sjå kors volvon ser ut [/img] Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 når man ikke driver merkeverksted an det være stor variasjon i bilparken man skrur på. Her er et eksempel. [/img] Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Skal det store mengder med trøndere til mantorp eller?? :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Tellte vel 15 utdøvere da både sykkel og bil, så det blir vel en bra gjeng. Hvordan går det forresten med Camaroen? Har stor-motorn kommet in igjen.? Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 joda... o-store er i... men bare satt i så jeg kan få montert på all kvisten... For erfaringene til nå er at hvereneste liten del som skal på,... må modifiseres, litt eller mye...:vampire: Men fikk gjort masse av alt annet når vi satt i og kjørte med 305,n så det er egentlig bare det som skal til og fra selve motoren nå som sinker....bunnpanne skal også lages...i stål... så blir det sikkert en flott alusak til vinteren...:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Høres bra ut ja! siden du skal ut med motoren likevel til vinter`n så er det greit å få testa litt for å se om det kan være noe annet som må endres eller repareres. Var gearkassa med på handelen da du kjøpte bilen? Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 kassa kjøpte jeg fra han som har"gulnovan" 66, cc regga.... Han skifta til Ringstad bygd 4l80E... Den skal være bygd for 6-700hk med stall converter... Så den er også på "ut å teste " nivået... må ha tak i ei versting 400 kasse med en skikkelig converter til vinteren...:thumb Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Satt og surfa her i kveld og fikk et sånn sykt hgw backflash! Ligger på E-Bay. Samme selger legger ofte ut mange godbiter. Så nå er Pickisen lagt ut for salg på Nitroz Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg