asona_er_best Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 ønsker å selge mitt bilcross prosjekt som jeg aldri fikk starta på! den var på kostet nye bremser og dempere og fjører. bur følger med men trenger litt sveise arbeid på. har aldri startet motoren selv men forrige eier sa det var portet og høvlet topper, og andre kammer. så den skulle gå ganske bra=). den er ganske fin i karosseriet, det er kun 2 små bulker jeg har funnet hittil og den er 99% RUSTFRI!. et genialt bilcross prosjekt som selges pga penge mangel. selges til høyeste bud over 3000(noe den er garantert verdt). mere info så ring meg på: 95845259, eller send meg en mail på: lill_dee9@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Har du noen bilder av verket? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Hva slags V6 motor er det? Er det fra Granada? Om, tips til dere int, de er RÅ lette å trimme.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 det er ford granada v6 motor.. har aldri startet den selv, men den skal visst nok være jævlig grom, toppene er gjort en del med og andre kammer... bilder har jeg desverre ikke.. men det skaffes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Tar deg vel nøyaktig 1min og starte den vel? For og sjekke at den funker liksom.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Tar deg vel nøyaktig 1min og starte den vel? For og sjekke at den funker liksom.. har ikke tatt meg tid og penger til det... glemte å skrive med at det mangler tennpluggledninger.. 3 stykker trur jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg