super ss rally gt Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Kjøpte meg en volvo 850 tdi for noen uker siden. 1996 mod det meste av utstyr. Skinn, ecc, cc, tc,........ Liker bilen veldig godt ,billig i drift og god og kjøre. Men jeg synes den trekker litt dårlig, den går meget bra opp til 3250 o/min så er det stopp. skal det være sånn eller er det noe som ikke er helt som det skal? Bilen er kjørt 150 000 km og alle servicer er fulgt på merkeverksted. Har også lurt på og montere en powerbox, er det noen som har erfaringer (på godt og vondt)???? Takker for alle svar og ønsker alle Volvo eiere en riktig god SOMMER!!!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juli 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Originally posted by blodstrupmoen Takker for alle svar og ønsker alle Volvo eiere en riktig god SOMMER!!!:D Kan desverre ikke hjelpe deg med så mye. MEN jeg takker for sommer hilsenen og sier det samme til deg.. :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Juli 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2002 Motoren er jo en vag. motor så du kan kanskje spørre vag-gutta? Er litt usikker på hvor langt den drar sånn til vanlig. Har kjørt en sånn en gang, men husker ikke helt... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juli 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2002 Originally posted by blodstrupmoen Men jeg synes den trekker litt dårlig, den går meget bra opp til 3250 o/min så er det stopp. skal det være sånn eller er det noe som ikke er helt som det skal? Nja, altså: Det er en turbodiesel, de skal ikke dras så veldig mye lengre på turtallet enn det. (De fleste dieseler generelt) Litt, men ikke mye. Det meste skyvet vil være passert ved det turtallet du nevner - så det kan være derfor det virker som den dabber av litt ? Disse motorene har en ganske høy "ketchup-faktor". Hvis du er kjent med disse dieselene fra før, så er det vel ikke dette som er problemet, men allikevel et forslag iaf :D Grattis med ny bil :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Morten Skrevet Juli 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2002 Originally posted by blodstrupmoen Liker bilen veldig godt ,billig i drift og god og kjøre. Men jeg synes den trekker litt dårlig, den går meget bra opp til 3250 o/min så er det stopp. skal det være sånn eller er det noe som ikke er helt som det skal? Høres ut som defekt luftmassemåler... Siter Mvh. Ole Morten '99 Audi A4 1.8TQ x '91 Golf 16v turbo Nytt Prosjekt: '87 Golf syncro 2.0 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg