Gå til innhold

Kjøpes: BMW E36 (318 is) Coupe.

Ranger emnet


Xander

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er ute etter en BMW 318, e36 coupe(!!)...

Noen krav til utstyr er: Airbag, sentrallås, elektriske vinduer og soltak.

 

Ellers er det viktig at bilen er i god stand med lite rust.

Biler som har gått langt er også aktuelle, men da med en god servicehistorikk. :)

 

Hvis en eller flere sjeler er interessert i å selge meg bilen sin, kan jeg nås på:

Tlf: 924 69 488

Mail: alexander@ingenlimits.net

 

-Robin Alexander

 

Edit: Rundt 35 000 - 38 000...

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er ute etter en BMW 318, e36 coupe(!!)...

Noen krav til utstyr er: Airbag, sentrallås, elektriske vinduer og soltak.

 

Ellers er det viktig at bilen er i god stand med lite rust.

Biler som har gått langt er også aktuelle, men da med en god servicehistorikk. :)

 

Hvis en eller flere sjeler er interessert i å selge meg bilen sin, kan jeg nås på:

Tlf: 924 69 488

Mail: alexander@ingenlimits.net

 

-Robin Alexander

 

jeg har denne http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149746

96 bmw 320ic

2005 bmw 525 Dat M-sport

95 bmw 318i cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil... :)

 

Mulighet for at du kan skrive litt mer om den?

Ser den har gått nesten 250 000. Er det noen ting som er byttet osv?

Alt elektriskt fungerer fint?

 

nettopp byttet olje og ene lydemperen. eu ok for ca en mnd siden.alt virker ellers.veldig pen å se på. er ett lite hull i fører stol

96 bmw 320ic

2005 bmw 525 Dat M-sport

95 bmw 318i cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike for en vinge da... og stiv pris...

 

Kjøpte nettopp selv en 318is coupe for 77.000... da full m optikk, full service historikk og strøken.[/quote

 

oi det var billig , he he. er faktisk en m3 vinge. tror nok det er bilen din det er stiv pris på:puke:

96 bmw 320ic

2005 bmw 525 Dat M-sport

95 bmw 318i cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike for en vinge da... og stiv pris...

 

Kjøpte nettopp selv en 318is coupe for 77.000... da full m optikk, full service historikk og strøken.[/quote

 

oi det var billig , he he. er faktisk en m3 vinge. tror nok det er bilen din det er stiv pris på:puke:

 

det kan jo diskuteres...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, Azzido fikk sin bil for en temmelig riktig pris for, og den er så og si 100% strøken.. :)

 

Som sagt, er noen interesserte har jeg 35 000 for hånda (kan strekkes til 38 000, men må ha til omreg og), så det er det bare og kontakte meg, så ser jeg om det er en interessant bil...

At Bilen er sort (som over), grønn (som Azzido sin) eller Rød er bare et pluss for meg.. :)

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så glemmer dere vingen hans. Vil dere diskutere den kan dere starte en egen topic for det i 3-Serie forumet...

 

Er fortsatt på utkikk etter bil, så alle sjenerte isbileiere som vil selge bilen sin, come on! =)

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SieRRa-rollercam

Ford sierra sedan sølv grå,dohcmotor(120hk),5 gear,servo,soltak,power filter,cosworth lykter bak,2,5 tom eksos,momoratt,bra vinterdekk,kenwood cd/mp3,12 sub,boston 6*9.forsterker (speller bra),ettervisning på frieksos og for mye lys pga 1000metere(mangler ettervisning ca 3-400kr alt ordnet unntatt å ta av ekstralys),lesjøfors senkesett,km 172t,sølv grå. følger med :cosworth fanger,instrument 260km/t,sideskjørt,spoiler,2 liter bil lakk,(lys og mørkesølv for delt lakkering,)16 tomers sigma racing felger uten dekk.

Og sikker mere som jeg ikke husker i farta!

33000kr ! hopp på et fly til trøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår