Hermanzen Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Hei Ønsker å kjøpe Volvo 440/460/480 turbo motor. Noen som har liggende, komplett med ledningsnett og girkasse? Helst i Bergensområdet. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Fredagsbump! Ingen som kjenner en som kjenner en som har? Tilogmed Volvohuggeren har ikke! Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 hei. jeg hadde en r5 med volvo b18ft før. den gikk som faen, men du bør være forberedt på rimelig mye skruing. gte kassa ryker lett som bare d enda det iflg volvo norge er samme kassa som sitter i volvoen, men det er ikke tilfelle. volvo kassa er litt bedre,men du knekker den og om du justerer greit på. du vet også håper jeg at den orig r5 gte motoren er identisk med volvo sin motor? eneste forskjellen er tuboen og innsug/innsprøytninga. men da det er sagt så er det en utrolig morsom bil med vanvittig mye kjøreglede for pengan. jeg kjørte fra en honda nsx og 500sl 90mod og en bmw750 med min... hehe... hang på likt med en evo6 og enda da hadde jeg ikke cooler. hehe.... om du lurer på noe mer om r5 når du mæ her: cstromstal@hotmail.com. msn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Aaa, knall bra!! Takk takk! Du som hadde den hvite som ble stjålet osv? Legger deg til MSN'n, for vi trenger nok tips og tricks når vi har fått tak i en motor. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 jepp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Veit om en på østlandet, men det er vel litt for langt unna.. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Ingenting er forlangt! Hehe.. Er den komplett med ledningsnett og girkasse så skal du ikke se bort i fra at vi tar an! En fin helgetur over fjellet. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Hei. Bilen står på Teigen bilopphugger. http://www.hellik-teigen.no/ Står i en bil der. Er en stund siden jeg var der så ikke sikkert at den står der enda. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg