mats'ern Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 hei er på leting etter en vr6 som jeg skal kjøpe. og lurte på hva man bør "passe" seg for? noen triks/tips ved kjøp av denne bilen? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 se etter rust i gulv, kanaler og hjulbuer Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars y Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Hmm ,mener å ha hørt at 96 mod er bedre enn 95 mod eller noe sånt.... Ellers bør du sjekke oljetrykk, er dette dårli kan du ha kjøpt "katta i sekken" Test oljetrykket etter å ha kjørt med den i ca kvarter, da skal det IKKE ligge lavere enn 2 bar ved 2k rpm(dette er jo på min 1.8 liter da, er sikkert litt forskjellig på VR6en).... Grunnen til at jeg påpeker dette er at jeg dreit med ut på det :\ så nå må jeg få bytta hele motoren... Siter 97 Eclipse GSX 97 BMW 523ia E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 det er vel det helt vanlige det da=) men hør om reg kjede osv lager lyd.det skal jo såklart komme litt lyd men om det bråker mye fra dette kjede så kan det hende du må bytte litt ting og litt tang ,noe som kan koste mye=) sjekk også om den lekker olje.helt vanlig at den svetter litt på disse bilene men det er jo forskjell på svette og renne/dryppe=)kjøpte meg en 94 modell vr6 som hadde gått 123 000 som nr 2 bil,og er veldig fornøyd med den=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mats'ern Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 takker for svar,blir kanskje å ta inn en fra tyskland viss dere ikke vet om noen fine her i lande da,som er vert en titt på:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg