ZnAkE Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Har en 1989 modell som selges i deler. * B230F motor * M47 kasse skal ikke være vanskelig å få den godkjent hvis du er litt nevenyttig. jeg har ikke tid til den ,derfor selges den hel eller i deler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Hvordan er den for rust? Jeg kan være int. i skallet.... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 ja, hvordan er det med rust? kan muligens være interressert i å få bil av den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZnAkE Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 ja, hvordan er det med rust? kan muligens være interressert i å få bil av den... er ikke mye rust i den, har aldri sveisa før, men prøvde meg litt på den, er 1 hull i gulvet fremme på venstre siden, et i gulvet høyre fremme, Det er vel de 2 største hullene. er ikke mye, så ser det ut som det er borret 2 3 hull i gulvet bak. lite hull i rammen til bakluken, og overgangen mellom hjulbue og batteri plate må sveises. + et jekkfeste må repareres. ellers må det monteres håndbrekk, bremseskiver bak, og ordne noen eksos lekkasjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg