Gå til innhold

Audi A4 1,8TURBO

Ranger emnet


Golf 91mod

Anbefalte innlegg

  • Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

eeeeeeek!!! mye groms der ja:) Hvor fikk du tak i en slik tepperenser? hadde vel gjort seg med litt rens i min også:D

 

var mye drit ja, å det vises godt på de setene der også, trodde alldri jeg skulle få det bor, men såg ut som nye når jeg var ferdig, så det kan anbefales ja!! du får sikkert leigd en på en møbel/teppebutikk:)

Audi A4 1,8T 1996

Golf 1,8GL 1991 (X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sentrallåsen min sluttet plutselig å funke. og samtidig sluttet også coupelyset å funke når jeglukker opp dørene, men det funkernår jeg slår det på! noen som vet hva dette kan være? sikringen på sentrallåsen er ikke gått!

 

Fant du ut noe mer om dette her? Sliter med samme problemet av og til, men ikke alltid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest brunerune

Må få legge til her at Ørjan her er en kjempekar. Hadde det ikke vært for han hadde jeg ikke hatt på felgene mine til Våler. All takk til deg for lån av adaptere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
Denne her er rett og slett skikkelig lekker!! :D

Du har gjort utrolig mye bra på denna, skal være veldig pirkete for å finne noe mer du kan gjøre utvendig spør du meg! Eneste er 98-modell forskjermer, altså uten Audi-emblemet.

 

Men fy for en lekker bil :)

 

takk for hyggelig kommentar klyde!

tøff bilen din også!

eneste er at jeg har hatt en list (bakluke spoiler) liggende i ett år snart. så jeg lurer på om jeg skal lakkere den å slenge den på snart.

Audi A4 1,8T 1996

Golf 1,8GL 1991 (X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår