Gå til innhold

92 mod 245tic

Ranger emnet


Kristian S.

Anbefalte innlegg

El vifta ligger ferdig tilpassa og klar til å monteres. trenger bare å få ræva i gir.

Skal termostatbrytern stå oppe eller nede på radiatoren?

 

står termostaten oppe vil den slå ut på tempraturen som er på vannet som kommer ut i fra motoren, står den nede vil den slå ut på vannet som har blitt kjølt ned gjennom radiatoren, hva som er best skal jeg ikke svare på, men da har du hvertfall et par innspill, selv så har jeg tem følern midt på radiatoren, eneste ganga denna slår inn er under kø kjøring/by kjøring..

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 495
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Dumpen er flott :)

Fikk et hjemmemekka dumplokk av ks242 som han hadde på sin original turbo. Det er ikke så flott, men det funker.

 

Har litt deler som skal på:

 

-H&R 20mm spacere med gjennomgående bolter. Mulig de må dreies ned litt.

-Diesel motorfester og 142 motorfeste jeg skal lage girkassefeste av.

-Koni dempere bak, har kjøpt nye skruer til å feste dem i bærearmene. Må kappe de gamle.

-v70 elvifta.

 

Forsterka clutch og polyforinger til stabstaget foran er på vei fra Pedersen.

 

Får se hvor lenge m46 kassa holder. Bytta olje på den her om dagen. Inni der var det myyyye spon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har fått tak i en Getrag 265 som skal på etterhvert.

 

DSC00788.jpg?t=1183858044

 

ellers skjer det lite med bilen om dagen. Bare kjører rundt. Har ikke vært noe galt på lenge. Bortsett fra at clutchen er helt utslitt....

Arbeidslysten er ikke helt på topp om dagen.

 

På mandag skal jeg få skilter på 88 modellen min og ha den som bruksbil.

Har ferie nå. Skal på bmx-roadtrip i Danmark på onsdag, når jeg kommer hjem blir det litt skruing.

Skal kjøpe Truetrac av kompisen til ks242. Det blir knall. Da burde drivverket holde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår