henrix Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 tittel sier det meste:P noen som veit pris på plexiglass? og hvor jeg kan få kjøpt det?:) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Astrup Maskin i Stålfjæra,Grorud,Oslo. Koster skjorta. Fikk pris på en bit på 1,20x2.6 meter,6mm tykk...2200 kr ink... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Husk at det er forskjell på Plexi og Lexan! Lexan er den man vil ha, for den er ripefri... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Merkenavnet på ripe-motstandig Lexan er vel Makrolon... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 njaaa.. jeg skal ikke ha noe stort:) jeg skal ha plexiglass over forsterkeren min som jeg skal felle ned i hattehylla:) ikke noe mere enn det:) hehe så det kosta 49kr for 20x30cm 2mm tykk på clas ohlson.. men det blir litt for lite igjen:( lexan skal vel være ganske motstandsdyktig også.. det er det mythbusters folka gjermmer seg bak når de sprenger ting til fillebiter:P hehe Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 http://www.gulesider.no - finn din nærmeste glassmester Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Du trenger herdet glass, ikke Lexan. Grunnen til at Mythbusters-gutta gjemmer seg bak Lexan er helt andre grunner til at du skal ha det i bagasjerommet. Unødvendig dyrt, og ikke er det ripefritt heller, det er bare MER ripebestandig enn vanlig akrylglass ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 hehe:P I know;) det eneste jeg skal ha er en gjernnomsiktig plastplate jeg skal ha over forsterkeren min med neonlys inni!:P billigst mulig!:) men skal høre med glassmestern på jobben på onsdag så får vi se;) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Lexan er IKKE ripefritt bare for å ha det klart, vanlig glass funker fint det vel... Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Herdet glass, for det er kjedelig å fjerne knust glass fra bilen.. Tro meg... Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 en fyr fra jobben skulle skaffe meg:) skulle bare si mål så skaffa han plexi for meg:) så da var det løst:D Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg