Cheron Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Jeg har nå bestemt meg for å avslutte med Golf 1. Og flytter ut av verksted. Kommer til å ta en god pause fra biler og de utgiftene dette fører med seg. Bilen er derfor til salgs. Jeg kan få den sveist ferdig, dvs bytte venstre hjulbue bak, og da fremstår bilen som ferdig sveist. Gjenstår de kun lakkering. Interiøret er 100% strøkent, beige. Motor kjørt 156k og starter og går som ei klokke. Bud mottas.. Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Jeg har nå bestemt meg for å avslutte med Golf 1. Og flytter ut av verksted. Kommer til å ta en god pause fra biler og de utgiftene dette fører med seg. Bilen er derfor til salgs. Jeg kan få den sveist ferdig, dvs bytte venstre hjulbue bak, og da fremstår bilen som ferdig sveist. Gjenstår de kun lakkering. Interiøret er 100% strøkent, beige. Motor kjørt 156k og starter og går som ei klokke. Bud mottas.. Nei Nei Nei! Hva er det du gjør mann! Du får jo ikke veldig mye igjen for den nå! Du har da gjort mesteparten av grunnarbeide her nå, så hvorfor ikke gjøre bittelitt til. Så får du igjen litt for strevet! Hva ser du for deg av pris da på dette her? Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Nei Nei Nei! Hva er det du gjør mann! Du får jo ikke veldig mye igjen for den nå! Du har da gjort mesteparten av grunnarbeide her nå, så hvorfor ikke gjøre bittelitt til. Så får du igjen litt for strevet! Hva ser du for deg av pris da på dette her? 5 lapper for alt jeg har til denne bilen... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Kjøper den jeg! Forutsatt at den er eu-ok en liten stund til? Og du sveiser ferdig:) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Kjøper den jeg! Forutsatt at den er eu-ok en liten stund til? Og du sveiser ferdig:) sveise ferdig? niks... Det får ny eier fikse :)Ihvertfall til den prisklassen... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Mye for den med hjulbuen sveist da? Og er den eu ok? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Mye for den med hjulbuen sveist da? Og er den eu ok? Skal inn til eu i løpet av våren... men skiltene er levert før jul..... Nei, kom med bud ;) Så skal jeg se når gutta på verksted har tid å sveise... Jeg kan ikke sveise selv desverre :( Så er avhengig av litt hjelp av fagfolk der.... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Ok.. Nei kan ikke sveise selv heller så. Får avvente og se litt:) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Hei du Jeg er interessert. Er det noen ekstra deler som følger med bilen? Mvh Jørn K Borgevad Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Hei du Jeg er interessert. Er det noen ekstra deler som følger med bilen? Mvh Jørn K Borgevad Nytt eksosanlegg ( original utførsel da jeg skulle sette den i originalstand), ny forskjerm, ny hjulbue bak, ny frontblekk til frontplata ( nedre del), hjørne på bakplata. Så har masse "drit" liggende i hyllene. Vi blir nok enig :) Er bare å komme og titte på den om du vil. Står varmt og godt på verksted... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Ingen?? Vurderer å slakte den nå da..... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 du selger ikke deler av den? Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 NEI,er du Gal? du ka jo ikke slakte den da. Noen kjøp denne bilen før mannen gjør noe dumt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 hadde det bare vært en 1.5 så hadde jeg kjøpt den.. For da hadde mange av delene passet om hverandre med minne.. Da skulle jeg ha tatt meg råd til det! Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 hadde det bare vært en 1.5 så hadde jeg kjøpt den.. For da hadde mange av delene passet om hverandre med minne.. Da skulle jeg ha tatt meg råd til det! Så flytt oppi en ny motor oppi denne da ;) En Polo 6n 1.4 16v motor f.eks ;) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg