Ottesen Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 ja men som jeg nevnte i stad, han har bytta til et 3.0L innsug, det er det som er tingen, hva har det og si ? Har ikke peiling for å være ærlig, kan egentlig ikke tenke meg det er noe spesiellt forskjell på dem. Men som sagt vet jeg ikke heller,men har aldri sett noen gjøre det på disse motorene før... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Okay leste ikke helt der hehe, bensinregulator er det dyrt eller? Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Men så er det store spørsmålet da, vist styringsenheten er 745 som han sier, da burde det jo bare gå og montere orginal dyser så burde den gå fint? i værste fall da vist den har 530 styringsenhet, holder det da og brenne ny chip, bensinregulator og ny bensinpumpe? vist du brenner ny chip overstyrer den vell? Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Men så er det store spørsmålet da, vist styringsenheten er 745 som han sier, da burde det jo bare gå og montere orginal dyser så burde den gå fint? i værste fall da vist den har 530 styringsenhet, holder det da og brenne ny chip, bensinregulator og ny bensinpumpe? vist du brenner ny chip overstyrer den vell? Har egentlig falt litt ut nå jeg, du spør jo om å montere orginal dysene men i tidligere innlegg virker det som om det sitter orginal dyser der... Den har iallefall ikke 530 styreenhet på 745 motoren, det skal litt til å fungere, og utrolig tungvint. Han har sikkert i 745 motoren m102/m106 og ikke gjort noe annet enn å fått skrudd trykket opp litt, der er begrensa hvor mye man får bare skrudd opp trykket på disse uten å chippe hjernen. Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m30bXX Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 at den får nok luft er nok et problem som kommer før bensin problem (dysene i dette tilfellet)å hvorfor i all verden er det 3l insug på den? sjekk luft tilførsel å bensin trykk først du :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Okay leste ikke helt der hehe, bensinregulator er det dyrt eller? Alt ifra tja, 1000-2500 kr. Spørs på merke og hvor man handler ifra og slik. at den får nok luft er nok et problem som kommer før bensin problem (dysene i dette tilfellet)å hvorfor i all verden er det 3l insug på den? sjekk luft tilførsel å bensin trykk først du :) Tror vel egentlig luft ikke blir noe problem, veldig rart at det var 3 liter innsug på den, men nå vet ikke jeg helt åssen m102 motoren ser ut på utsiden, men ver litt ulikt m106 motoren iallefall. Hvorfor tror du at det vil bli problem med lufta egentlig ? Lufta blir jo presset ganske hardt in i innsuget der, og innsuget ser ut til å ha passlig med volum. Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.