maxhp Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Nå er Zachry tilbake med sine helt fantastiske bilsluttrinn, aldri tidligere har Zachry lagt ned så mye tid for å utvikle en sluttrinnserie som denne. Med tidløst design og mye høyteknologi får vi en lyd som er i toppklasse. Ordentlige kontakter for beste tilkobling og meget bra beskyttelseløsninger. Temp/Sikring/Kortslutning. Når sluttrinnet er aktivt lyser Zachrylogoen blått, og i protect lyser den rødt. Høy og Lavpassfilter 50-500Hz. Til alle sluttrinnene medfølger fjernkontroll som du kan stille Bassboost med (+15,7dB). THD 0,04%. Justerbar gain. Guldpletterte kontakter. Inngangsfølsomhet 100mV-5V. 4 kanals sluttrinn. Meget kraftfullt sluttrinn med meget høy lydkvalitet, passer perfekt til store frontsystem eller subbasser. 4x100 W RMS 4 Ohm. 4x170 W RMS 2 Ohm. Brokoblet 2x340 W RMS 4 Ohm. Max 155W. Mål 510x255x50 mm. Vekt:7,5 kg. Jeg lurer på hvordan mereketer? hva ville dere samenligne merket med? Er d vert pengene? hvilken erfaring har du? ligger på http://www.ljudia.no noen som har kjenskap til dette merke?:win?? Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Hadde noen Zachry for mange år siden, de var produsert av Blaupunkt. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxhp Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 hva syntes du om merke Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Blaupunkt er bra i allefall, om det stemmer det SS242 sier. :) Har ikke noen erfaring med zachry forsterkere, men hadde en 12" sub fra de en gang og den var jeg veldig fornøyd med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Var fornøyd på den tiden, både forsterkere og elementer var helt ok. Men har ingen erfaring med nyere produkter. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poolish Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Har en 12" subb fra Zachry ligendes. Er vell kansje rundt 8 år gammel. Var fornøyd med den før. Brukte den kansje rundt 3 - 4 år før jeg skiftet til De biligste dynabel 12". fikk en stor lydmessig forbedring med dynabel elementene. Leverte langt fra samme lydtrykk, men lydkvaliteten kan ikke samenlignes. zachry'en spillte høytt, men et veldigt lydtrykk, men var ikke noe fin bass. Når jeg skiftet til dynabelen ble bassen strammet opp og spillte mye mer korekkt. Siter Morel - Sinfoni - Kinetik - Evus - Soundstream - Pioneer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 en kammerat hadde 2 stk Zachry 12" i en vectra B ca 70l kasse og 2sk 4" porter på 10cm. Spilte god del bedre en Dynabel sine 12" Focal "lookalike" Helt greit merke etter hva eg har erfart... ikke noe dyrt sefølgeli :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplex Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Har et par 15" Zachry subwoofere, innehøytalere vel og merke men er meget fornøyd med dem. De har et sinnsykt lyddtrykk, det kan jeg skrive opp på! De fyller lett hele huset med vibrasjoner og synes de har helt grei kontroll på bassen. Jeg fikk iallefall mer en jeg betalte for etter min mening... Siter אּ ﻬ ﺎ קּ ﺚ מּ ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Zachry trøkker, men spiller lite pent. Mange mener dem er rocka og røffe. Men jeg elsker rocka og røff bass, men Zachry spiller ikke pent nok for meg (og jeg syns Vega spiller pent) Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 De har vel endel billig jall også, men har kun testet de dyrere seriene. Husker noen 8" jeg hadde, var vel sånn ca 7" magnet på de, de spilte faktisk ganske bra (mener det var lilla membran). Hadde også noen som hadde carbon (look?) membran, tror de het BX, var sånn midt på treet, helt ok. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 De har vel endel billig jall også, men har kun testet de dyrere seriene.Husker noen 8" jeg hadde, var vel sånn ca 7" magnet på de, de spilte faktisk ganske bra (mener det var lilla membran). Hadde også noen som hadde carbon (look?) membran, tror de het BX, var sånn midt på treet, helt ok. BX-P. De fungerer meget bra til prisen, med rett kasse. låter OK og har ett bra trykk. tåler også endel juling før de takker for seg. Nå er det vel en ny serie også som er kommet, ingen anelse om hvordan de spiller, men skal du ha Zachry bør du gå får BX-P12, har hørt på noen av de andre 12" og ble ikke akuratt fornøyd. Zachry bruker mye bandpass kasser, og jeg mener elementene kunne definetivt spilt langt bedre i en annen kasse. Var også en serie for engod del år tilbake som spilte rimelig med ganske bra trykk. hadde 10" av den serien i hele 4år før den tok kvelden. de 4 årene var ganske hardbare, og da ble de brukt hjemme. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg