Gå til innhold

c20xe/c20let i VAG

Ranger emnet


Amitraxx

Anbefalte innlegg

Tenkte det var greiest å poste dette her på Calibra med tanke på motortype. Jeg har fått nye planer for Ventoen min. Droppe VR6-Turbo og heller kaste oppi en c20xe med turbo ell en c20let. Deilige motorer pluss at jeg ikke vil ha VAG drittmotor egentlig :) Blir sikkert en del jobb, men det gjør jo ikke noe.

 

Har sett noen Golfer med XE/LET før, og lurte på om noen kanskje vet om noen linker til slike biler etc...

 

Her er bilde av en Golf: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=5683&highlight=c20xe+golf

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det kommer ikke på tale med Kadett igjen. Det er veldig ålreit å beholde nyrene inne i kroppen. hehe :P

EDIT: Kan forresten ikke si jeg aldri skal ha Kadett igjen, men ikke ennå, og ikke til dette formålet. Har derimot en annen motor stående som trenger et nytt hjem :)

 

Saken er at jeg liker bilen godt, å den SKAL brukes - utskifte er ikke noe tema i denne sammenheng. Det er og blitt kjøpt inn mye deler til denne bilen.

 

Og si meg en ting.. Vil det ikke være utrolig moro å kjøre litt aktivt på et treff. Folk fatter interesse for bilen din. Du stopper å tar opp panseret... Der sitter en Opel motor. Masse bitre VAG-folk og respekt fra Opel folket...

 

Men hvis noen kan hoste opp noen linker e.l. angående temaet vil jeg bli overveldet. Har så langt ikke klart å finne noe om dette på google ell yahoo.

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra valg av motor i allefall!

 

C20LET med EDS Phaze 3.5 sats så topper du 318hk-485nm og rundt 290 på hjulene. Dette koster 5900kr.

 

C20XE er heller intet dålig valg, en av de beste 2.0 liters suge motorer som er laget etter min mening. Superspint eksos, åpent filter, M-Tech Powercap og EDS Chip så havner du fort på 175 illsinte hester!

 

Som bare går.. går.. går.. og gåååårrr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Takk, men skal først sette inn en ødelagt blokk med en sprukken topp bare for å tilpasse for så å kjøpe motor siden pga at jeg driver å skal handle bruksbil om dagen.

 

Regner med at du har en motor siden og.. hehe :)

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår