18tom Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Originally posted by Gou Dyrt prosjekt :rolleyes: å synd det ikkje e ferdigt ennå :D Blir alltid dyrt når det skal være skikkelig forseggjort ;) Har kjøpt felger og styling nå for 26000,- og anlegg kjøpte jeg for 2 år siden for 13000,-. Har enda ikke noe bil å sette stylingen på :D men det kommer vel etterhvert...enda mangler jeg gewinde og valsing. Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by 18tom Blir alltid dyrt når det skal være skikkelig forseggjort ;) Har kjøpt felger og styling nå for 26000,- og anlegg kjøpte jeg for 2 år siden for 13000,-. Har enda ikke noe bil å sette stylingen på :D men det kommer vel etterhvert...enda mangler jeg gewinde og valsing. Kan vel sette det på SX'en til Marius :) .... Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeRiaLkiL Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by AXi0N Kan vel sette det på SX'en til Marius :) .... Skal ikke ha noe nazi deler på bilen min :P Siter Marius Nissan 200sx S13, '91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Har allerede vært i garasjen og klistret på litt..tihi :D Sorry Gou, dette ble litt for mye off topic! Kjøpte du bilen i Norge forresten? Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by 18tom Har allerede vært i garasjen og klistret på litt..tihi :D Sorry Gou, dette ble litt for mye off topic! Kjøpte du bilen i Norge forresten? den e kjøpt i norge og av forhandlar ja :cool: listene på sidå e vekke nå.. ska se om eg får knipsa et bilde i nærmasta framtid! :op Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 gjekk greit å få av listene??? Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 listene gikk greit - men limen var ikke så grei ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by Sonick listene gikk greit - men limen var ikke så grei ... blueboy : limen va litt kinky! men ein kamerat e lakkerar så han fekk noe superstoff (lynol) eller ka d hette :rolleyes: då gjekk det greit nok... gjekk vel ein time totalt da.. men.. blei bra nå :D har forresten kjøpt nitrwkl sin front også.. har kje fått ann him ennå da.. men,satse på eg får det i nærmasta framtid :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg