VCE Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Da mangler du acrobat reader... den kan du få her: http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 I dag har jeg montert stempler i motoren som skal inn i delebilen... på onsdag ble søknaden sendt, håper det ikke tar altfor mange måneder før jeg får ok... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Hva med å legge ut et par bilder av motoren du skal sette nedi da? Den er jo fotogen 2k7 der den står på pallen. ;) Husk å polere først! :D *kosa* Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Joa, må vel se på det en dag...hmm... :) Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 jo. det er forskjell på caliperne på turbo og gl. turboutgaven har større bremsskiver så festene på caliperne er forskjelli. elr er det likt. skal du sette turboskiver på din bil må du enten ha adaptere eller turbocalipere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 I første omgang hadde jeg tenkt å låne komplette dempertårn fra denne over på turbobilen - denne har gode dempere, turbobilen har "ikke" dempere... :D da får jeg ta meg jobben å bytte demperene på turbobilen med noen nye... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 ja men det burde jo funke bra... fjørbeina er samme. er caliperne som ikke er samme. går greit så lenge du har løs skive på begge. er det fast skive og nav på begge funker det også men blir ekstra arbeid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Desverre fast skive regner jeg med. Så "braketten" på dempertårnet er likt, det er caliperen som har forskjellig lengde? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 jepp det er så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pio| Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 skjer det noe mer her om dagen da VCE ? kunne vært kjekt med motorbilder kanskje? har jo sett motoren jeg.. men kunne vært kjekt å friske opp minne :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Det som skjer er at jeg venter på svar fra BT på søknaden min. I verkstedet er det turboen som får gjennomgå for tiden. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Huff... jeg har forsøkt å komme igjennom på bt for å finne ut hvor i systemet søknaden min er, men det var lettere sagt enn gjort... :( På bruksbilen driver jeg fortsatt og styrer med den jævla Motronic'en... den nye bensinpumpa har begynt å bråke - selvom den bare har vært i drift i en time eller 2... :( bilen går noenlunde helt til turboen slår inn, da bare fjusker den og spyr ut svart røyk... :( Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 sjekka bensintrkksregulatorn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 hvor sitter den? :D Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 åppe på innsuget. en liten rund sak det går no bensinslanger inn på Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg