LLH Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 altså den reklamen som er øverst og nederst i underforumene. suger MAKS.. Det ødelegger ALT.. ble rett og slett rotete.. la merke til det i går. og kjenner at jeg blir varm bak øra pga de... vennligst FJERN. takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Penger, penger, penger. Det er en grunn til at de er der. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Kunne i det minste ha flyttta de uten for "ramma" der all den andre reklamen er... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Det er plagsomt at de fyller opp 1/3 av en tråd, tar opp minst 3 poster i bunn av hver side:wonder:, men ellers kan jeg leve med det - hva gjør man ikke for penger? - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Likte bedre måten de ble vist på tidligere Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Likte bedre måten de ble vist på tidligere E9 Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-ISO Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Ikke klag. Forumet her er gratis, da er meget forståelig at de bruker reklame for å finansiere dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 altså den reklamen som er øverst og nederst i underforumene.suger MAKS.. Det ødelegger ALT.. ble rett og slett rotete.. la merke til det i går. og kjenner at jeg blir varm bak øra pga de... vennligst FJERN. takk. Vi skal fjerne reklamen den dagen avgiftene forsvinner på bil :) så du kan jo selv tenke deg. detta må du bare vende deg til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Nederst var ikke så ille som øverst i ramma, spesiellt i de foraene med mange sticky'er... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Greit nok med reklame, men å legge opp til at det ødelegger designet på forumsiden er bare teit. Slik som det er nå må man scrolle til siden for å se trådstarter på trådene, noe som er helt unødvendig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Jeg kunne heller betalt et par hundrelapper i året for å fjerna reklamen.. da hadde vi også sluppet unna et par prosent idioter som faktisk driter i alt og alle:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Annonsene holder dette forumet gående! Hvor de står har med hvor mye folk ser dem. Der funker de best! :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Det har vi jo skjønt da.. hehe eneste gangene jeg trykker der er pga uflaks eller ufrivilig flaksing rundt med musa.... tør påstå at jeg aldri har trykket der med vilje... BTW: hvor mange aktive meldemmer er det på forumet? la oss si de som er innom 1 gang hvær 14 dag?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Det har vi jo skjønt da.. hehe eneste gangene jeg trykker der er pga uflaks eller ufrivilig flaksing rundt med musa.... tør påstå at jeg aldri har trykket der med vilje... BTW: hvor mange aktive meldemmer er det på forumet? la oss si de som er innom 1 gang hvær 14 dag?? Definisjonen på aktiv er veldig vag. Må man logge inn hver dag, må man lage poster? Osv osv...Har akuratt slengt oss ut på Sol Ratings Sjekk BF stats her.. http://ratings.sol.no/c/cshow Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Jeg er enig i at de sponsa linkene tok brått litt overhånd, men jeg er også fullt forsåelsefull for dette ettersom jeg veit hvordan det er å holde en internettside oppe. Spesielt når vi prates såpass størrelse som bilforumet er blitt etter noen år! ;) Jeg er aktiv bruker og er innom BF flere ganger om dagen, så jeg hadde absolutt ikke hatt noe imot å betalt noen lapper i året for medlemskap. (og som nevnt over: da spiller man mye av vakum-huene her og) Er dette noen gang blitt seriøst vurdert? Eller skal det kun være et åpent forum? :) Positive med åpent forum er jo bla.a at hvis man vil kjøpe og selge ting brukt er dette betraktelig mye letter vil jeg tru :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg