Ezbond Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Hei! Jeg har nå nødt til å kvitte meg med min kjære MK1. En Rød 1.5l Automat fra 82 med mest overflate-rust (unntak er nederst bak i en hjulbue og et hull ved det ene støtdempertårnet.. (rustet som følge av at bensinrøret rusta). Har kunn et problem sånn rent kjøremessig som jeg tror skyldes Forgasseren... Når den er på vei til å bli varm har den en tendens til å stoppe om den ikke får litt hjelpegass.. Litt plagsomt, men det kan sikkert fikses lett (med f.eks en weber forgasser eller ny motor :D) Bilder kommer senere! Bilen står forresten i en garage i Trondheim ATM :) Den gikk nettop igjennom EU-kontrollen hos NAF, hvor de eneste feila var en bulende bremseslange og et parklys som var gått :) Ellers er det nesten ingenting av rust UNDER bilen ;) Glemte å si at den bare har kjørt 100 000! :) Stått i garage i Oslo mesteparten av sitt liv ;) Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Prisantydning og bilder liker vi. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezbond Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Bilder skal fikses imorgen, da får jeg låne et verdig digitalkamera ;) Prisantydning.. jeg veit ikke helt hva jeg kan ta for en sånn bil? Ønsker bare å sette en pris slik at den kan få seg et godt liv videre og ikke bare bli "brukt opp.." :) Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezbond Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Ja, da har jeg fikse tbilder.. http://smg.photobucket.com/albums/v519/Ezbond/bilbilder/ Det er altså en 1.5l med automat :) Den var litt skitten men.. går vel bra håper jeg! Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezbond Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Ja, jeg vil bare si at etter jeg leste VG på nett idag skal jeg levere inn skiltene imorgen.. Det er jo ingen som har meldt sin interesse.. og om ingen gjør det blir den nok vraket på nyåret nå.. Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Hadde den stått litt nærmere hadde jeg vært mycket interessert...! Trenger bruksbil! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg