T16REX Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Får no se da... Håpe jo selvsagt. Man ska jo vær positiv å alt d der, men. E bare redd æ bli skuffa. Siter Audi A6 2.6 V6 Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 sjekk alle prosjekt tråder på forskjellige forum er ofte deler havner der veit du.... veldig kjedelig at slikt skjer.. kjente det vel godt i halsen og magen når den ikke var der.. jeg får kikke i Porsgrunn jeg da :) kan jo si i fra til flere Taxi sentraler... lastebil sjåfører er en mulighet de er jo over hele landet :) lykke til Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16REX Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Tusen takk for øyne i porsgrunn. ja, fy søren. det var så innihelvette vondt i magen og, når jeg så den var borte. jeg viste med engang noen hadde tatt den, og den ikke var taua bort. helt utrolig ekkel følelse. :( Siter Audi A6 2.6 V6 Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wazzza Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Hey, som jeg skrev på offroad.no så holder jeg øynene oppe her i Levanger... Siter Lovdata.no Mitt Renault 30TS prosjekt Mitt patrolprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16REX Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Tusen takk skal du ha. Setter veldig stor pris på all oppmerksomhet og interesse! :) Siter Audi A6 2.6 V6 Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Vet om en golf 2 GTI som ble stjålet, og brukt daglig i Oslo i 2 mnd føre den ble funnet igjen.. Da hadde det bare blitt montert "Fire and ice" interiør, og felger.. Så eieren tjente jo på det :P Ingen skader på bilen heller.. Meningen med posten: Trenger ikke gå til helv*te med bilen, selvom den er stjålet.. Tro på det beste :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16REX Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Det hadde jo vært mer enn jeg tør drømme om. ;) Men er redd bilen er plukket i biter for lengst. :( Siter Audi A6 2.6 V6 Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Må ikke ta sorgene på forskudd.... får håpe på det beste den er jo lett å kjenne igjen så alt er mulig :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 e det du som har lagt ut denne?? måtte bare si ifra för å va sikker :) http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1317380 Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 e det du som har lagt ut denne?? måtte bare si ifra för å va sikker :) http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1317380 Saaatan.. Der er den faen meg jo! Forrige eier het ikke Ronny Eriksen??? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 nåværende eier heter det :p Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 nåværende eier heter det :p okej,, bedre å spör :) :notin: Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16REX Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Noen som trodde tjuvradden hadde vært frekk nok til å legge ut hele bilen på autodb? hehe. bra folk følger med rundt om kring etter den. Gir litt håp. Siter Audi A6 2.6 V6 Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Noen som trodde tjuvradden hadde vært frekk nok til å legge ut hele bilen på autodb? hehe. bra folk følger med rundt om kring etter den. Gir litt håp. Va nok meg det :) Tenkte det va bedre å spörre en att ikje gör de :) fått noen bra tips enda? Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16REX Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Ikkeno spesielle. Noen som hadde en de ville jeg skal sjekke ut. (Mer sier jeg ikke før etter jeg har vært der) :) Men alle tips mottas, vurderes og sees nærmere på. Keep it coming. ;) Siter Audi A6 2.6 V6 Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg