Gå til innhold

GrÅ Golf 2 Gti StjÅlet PÅ Ugla Trondheim

Ranger emnet


T16REX

Anbefalte innlegg

  • Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, nei. Var og så på den plassen en eller annen tipset meg om nå ikveld, og der var den ikke. Noen her inne som er godt kjent i Trondheim, og som har hørt om bitjuveri før og som har en liten formening om hvor den kanskje kan være? Jeg ser der jeg får tips om å se etter. Man kan jo aldri vite.

Audi A6 2.6 V6

 

Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holoy!

 

Jeg skal ha øyne og ører åpene her nede på Øst/ sørlandet.

 

Og når det gjelder de gutta som stjeler biler... ikke alle er utav den smarteste typen. Var noen som dro avgårde med bilen til en kompis av meg i Fredrikstad. Tre dager etter på ble de tatt, mens de kjørte rundt i den. I nabobyen, Sarpsborg....

Paal C.

Ram SRT 10 "Lekebil"

Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest"

http://www.HPComposites.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne er jeg så og si 90 prosent sikker på at passerte meg da jeg jogget langs osloveien søndag 3 desember ved 23.30 tida. Lyden var såpass ekstrem, at jeg hørte den 100-150 meter unna, så jeg tok ut ørepluggene ( med høy musikk på ) for og se hva slags monster dette var som kom bak meg. Da den passerte så jeg at det var en golf 2, og tenkte at denne var det jammenmeg lyd i. Jogget videre og tenkte på hva slags motor det var.

 

Er nok desverre til liten hjelp dette, da det er såpass lenge siden.

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Da vet jeg at den ikke ble hugget opp i deler med d samme da... Lyden er helt sinnsyk i den. Faen! Blir så forbanna når jeg hører at noen kanskje kjører rundt i MIN BIL! De kan be om at politiet finner dem før jeg gjør. Nå er jeg lei!

 

Hvilken retning kjørte den?

Audi A6 2.6 V6

 

Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig! jeg kommer ikke til å si. Kan du være så snill å la meg ta med bilen min hjem, hvis jeg treffer på vedkommende. Er ikke snakk om annet heller. Bilen er min, og jeg skal ha den tilbake. Synderen kan få et blåøye eller 2 i souvernir til minne om golfen...

Audi A6 2.6 V6

 

Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...Faen så kjipt...Har vært med på det samme!

Kom ut av døren en morgen i sommer, stod å kikka på parkeringsplassen min...

Tenkte meg godt om..Parkerte ikke jeg her i går!?Bilen står jo ikke her!?!?Gikk gatelangs å så etter den..Tilslutt stakk jeg bort til onkel blå...for å melde den stjålet..Men var heldig jeg..De sa at de hadde funnet bilen min..Den hadde stått parkert midt i bilveien 3 gater bortenfor!!!noen som hadde skubba den dit eller noe..Men fikk hentet den hos falken..(mot 1500,-!!!!!!!)

Ingen særlig skade på bilen..men fikk meg en god "støkk"...

Kan bare nevne det slik : besvimte på polti stasjonen!:)

hehe! Du får nok tak i bilen igjen...Håper jeg... Er obs vi her på vestlandet også!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår