turbothomas Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Etter en kveld og en dag i Trestegveien på Lørenskog, ble det fmic. Kjøpte det "minste" Greddy bolt on kit`et dem hadde. Vel, liten er vel ikke akkurat det riktige ordet. Minst 4 ganger større flate enn den orginale, pluss at den er tykkere osv... Alt i kittet er tilpasset og passet faktisk rimelig bra. Klart, det som ikke passet like bra, var mine ønsker om å beholde batteriet der det stod. Med mye godvilje og liltt vaselin gikk det tilslutt. Hvis noen går med planer om fmic, vil jeg anbefale et slikt kit. Hvis dere likevel insisterer på å lage noe selv, BØR dere forsikre dere om at det er økonomisk en MYE bedre løsning enn kittet. Du sparer deg MYE jobb med dette. Det var tilogmed tilpassede brakketter til å vinkle spylervæsketanken 90 grader slik ICrøret fikk bedre plass. Hehe, bruksanvisning var det også med. Resultatet? Tok noen drag på E6n, og resulatet åpenbarte seg i at viserne skvatt over på høyre siden i intrumentbrettet litt kjappere enn sist. (vel, først blåste jeg av IC-slangen ca 200 meter borti gata, helt som forventet) Bilen drar helt klart bedre over hele registeret. Ikke merkbart mer lag heller, hvilket jeg egentlig hadde forventet. Så nå er det bare å vente på ledningsnettet til e-manageren slik at jeg får koll på bensinen min. Da blir det booOOOST på toppen også. (og benkpress til høsten) Må komme meg på bane snart, det er nok der jeg kommer til å merke størst forskjell. Hehe, litt kenguru har det også blitt. Fuel cut`n kom visst også tilsyne... Har skrudd ned igjen trykket litt, inntil videre... Takker Asim og Marius på Crazy Tuning for at dem gadd å skru på bilen min uttafor kontortid. Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet September 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Og et bilde med fronten på. Ser ikke feil ut dette? :D Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeRiaLkiL Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 nice :) Siter Marius Nissan 200sx S13, '91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Veldig bra! Hva har du gjort med fangeren i forholden til intercooleren? Ser ut som ic'en er splittet...........? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet September 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Hvis du ser etter så er det bare fangern som speiler ICn. Ellers måtte det litt kapping i plast til for å få fangern på igjen. Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Ser det nå..... Rå look da! Blir artig å se bilen på bane. Skal du kjøre på Rudskogen den 12. eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 eyy kult det der!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Fett! Kult at det faktisk var "bolt on" , men noe annet forventer man vel ikke fra GReddy :) Gleder meg til å se fortsettelsen på prosjektet ditt. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 maffig IC nice Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg