Gulbrandsen_Racing Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Jeg vet, men det skulle visst være en easy peasy jobb å få dem til å passe, men nå er dette england. De er ikke akkurat kjent for åvære så nøye med finishen...Jeg sier bare Tramp Drift... B14? Drifting begyner å bli ett litt vidt begrep, han kan da umulig slædde på tørr aslt med en b14?? Femmer hadde vert genialt, tror noen hadde lurt på hva som sitter i bilen bare av å høre lyden. Hehe, ja.. tøff lyd i de.. en helt greit trimma N/A femmer, det hadde vært no.. :) Vel, de kalte det drifting, har aldri sett han har sladda rundt, men.. har en liten film der han tar piruetter og burner, iallefall.. har ikke så mye problemer me det.. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Hehe, ja.. tøff lyd i de.. en helt greit trimma N/A femmer, det hadde vært no.. :) Ja det hadde vært skikkeig knall;) jeg har lyst på en skikkelig bygd N/a selv jeg, men blir sikkrt noe med en snurre, billigst... En annen 16v`er.. Minilights er nesten litt for populært:knock: : Sånne leker og bamser har alle rånerne her nede, jeg spår det blir en trend bland JDM fansen her hjemme også: Me want: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Har også Forelska meg helt i bilen til Sid jeg, han får det til å fungere ganske så bra: Stilen han kjører på bilen bare helt villt feet, og Oljekjølern er prikken på i`en: Hehe: Omg... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Mere bilder ;D Krb volvoen: Porsche dødaren i drift... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 har du no mer info angående denne bilen eller nikdev?? eller kanskje du vet. er dette de samme felgene som selges på eiker: RH cup 6x14 4-100 et33? eller er det 15" av samme slag eller et annet merke? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 har du no mer info angående denne bilen eller nikdev?? eller kanskje du vet. er dette de samme felgene som selges på eiker: RH cup 6x14 4-100 et33? eller er det 15" av samme slag eller et annet merke? :) Skal se om jeg kan klare å skaffe litt info, er vel 14 el. 15 det der, ser ut som lakka rh cup ja. Men de har lavere inpress enn et33, nærmere 0 vil jeg tro. Pent! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 hadde vært flott :) ja så ut som det var veldig lavt et. også så de breiere ut enn 6". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Tror forresten den svarte er bygd om å ha kasse foran. Masse mere bilder: Sid sin med 1,8 16v: Noen andre: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Meintag sin 360! Gotta love those rims;) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Hehe! Du gliste litt da du fant den, veit jeg. Bare finne fram elektrikerteipen nå. ;) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Mere bilder ;D Krb volvoen: Det der er jo ikke mye Volvo da. Bare ligner på en! Audi motor til og med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi T Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 er Volvo V70 blokk Siter 1998 Volvo 940LT 1979 Volvo 242DL 1986 Volvo 240GL 1975 Volvo 244L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 er Volvo V70 blokk Som i bunn og grunn er en Audimotor? hehe Er jo rørramme med noen karosseribiter og noen baklykter fra 360 da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Fronten er da fra 340 Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Bilen til en kompis: "340R" Clio williams 1,8 impreza bremser, og mye annet rart. Tråd om motorbytte: http://www.volvo300mania.com/forum-uk/viewtopic.php?t=4574&postdays=0&postorder=asc&highlight=340r&start=0 Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg