Mr.Stream Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Gikk en kliss lik denne i Stavanger på midten av 90tallet. En bekjent av meg som eide den og fikk den bygget opp med bredding og trimming i Danmark. Det var ca. 170 i den og. Stort Rockfordanlegg som ble mye premiert. Han som kjøpte den etter lakka den spygrønn. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16REX Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 kenneth mohn sin den her , jobber på dekklover i furnes, tvilre på noen har sett denne med breddinga osv før for det har han gjort selv..helt ok bil som går ganske greit. men må vel si den har blitt kjørt hardt! gikk i klasse med han som eier den og han er kjempe flink til og skru og herje. gikk til og med motorsportmekaniker linja på våler, (få som kommer inn der) men og bruke det med omtanke er en annen ting : p Jadda. Han skriver faktisk selv i salgsannonsen sin at d er orginal styling fra Hørmann eller no... Siter Audi A6 2.6 V6 Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 han skryter jo nærmest av at han har kjørt bilen hardt, IKKE bra salgsannonse Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PugLars Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 han skryter jo nærmest av at han har kjørt bilen hardt, IKKE bra salgsannonse Betyr vell med andre ord at redskapen holder og??? Alle vet at ungdommer som kjører turbo-bil bruker motoren innimellom! :coplight Siter - Peugeot 406 Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiesta_xr2i Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 snakka med eier i kveld :D skal forhåpentlig vis være med på prøvetur en dag :D Siter 2001 mondeo Tddi stv 87/91 sierra cosworth 4x4 x 92 fiesta xr2i 1,8 16v x 88 sierra sedan x 90 sierra combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taakervik Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 det va rått å setta pån:P verka som deinj jekk bra, spola bære:P men va no værtfall artiast biln æ har sotti på i fylla Siter x Opel Astra 1,8 16v x bmw 320 bauer cab prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat Uno Turbo Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Du Vågen jeg har ikke laga stylinga selv... er som en annen her innpå sa at det står i annonsen at det er org hørmann styling. Men en annen ting, det med at noen av dere mener den er kjørt hardt! Altså hva er å kjøre hardt i deres mening? Til alle missforståelser: Den er ikke kjørt ved gjøvik! Ja den har hatt tilholds sted på stange det siste året. Den er ikke solgt. Jeg har selv flyttet til nord trønderlag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haug2k Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Du Vågen jeg har ikke laga stylinga selv... er som en annen her innpå sa at det står i annonsen at det er org hørmann styling. Men en annen ting, det med at noen av dere mener den er kjørt hardt! Altså hva er å kjøre hardt i deres mening? Til alle missforståelser: Den er ikke kjørt ved gjøvik! Ja den har hatt tilholds sted på stange det siste året. Den er ikke solgt. Jeg har selv flyttet til nord trønderlag. Denne johnny har bygd? Siter -96 320i M-Tech Cab [solgt] Gamlebilen 325i E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat Uno Turbo Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Denne johnny har bygd? Jonny (stefar) bygde opp karosseri i 01-02 den ble så solgt ut av familien til en som kjørte den sundt med en gang pga ordentlig griskjøring. Jeg kjøpte den tilbake å bygde om bilen med ny motor å bredding osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haug2k Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Jonny (stefar) bygde opp karosseri i 01-02 den ble så solgt ut av familien til en som kjørte den sundt med en gang pga ordentlig griskjøring. Jeg kjøpte den tilbake å bygde om bilen med ny motor å bredding osv. Akkurat, er det du som har bodd på gården for noen år tilbake? Siter -96 320i M-Tech Cab [solgt] Gamlebilen 325i E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg