DaNnYb0y Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Hei! Jeg har fått tilbud om å kjøpe en Omega 3000 1990mod. Hva er vanlige feil på disse modellene, hva bør jeg se etter? Hvor er det lurt å se etter rust? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboChrister Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 rust i hjulbuer!! Siter Bruk vett, Ligg bredt! 1977 Opel Ascona B - prosjekt 1991 Opel Omega 2.0 cd 1994 Opel omega b 2.0 16v turbo dta++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbomega Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Rust i hjul"buer" bak, kanten innenfor døren, bakerst på kanalene (ca frem til førerdøren, SPESIELT bakerste 10 cm. Rust i rammevanger bak(over traversen), rust i ytterkanten av dempertårn fremme. Rust bakerste kanten på dørken. Fuktighet i bagasjerom, bensintank som lekker, gåen hjullager bak, slark i linkstag mellom krengningsstabilisatorstag og fjærbein foran. Da har du de fleste gjengangerfeilene som jeg kom på. Siter www.turbomega.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg