VilleW Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Kjære forummedlemer Jeg kommer til dere da dere har mer peiling enn meg Jeg har en 86.mod Ford Escort XR3i som jeg holder på og fikse opp. Pga. innbrudd før jeg kjøpte den, manglet vindusviskerhendelen da tyvene hadde brutt opp ved rattstammen. Jeg fant en ny på hoggern (ikke xr3i, men vanlig escort), men når jeg startet motoren begynt vindusviskertanken og pumpe og pumpe og pumpe, uansett hva jeg gjorde med hendelen ville den ikke slutte og pumpe, helt til den gikk tom, da bare slå jeg av tenninga. Det skjedde ingen ting hvis jeg bevegde på hendelen mens den pumpa. Nå har jeg kjøpt enda en fra hoggern, riktig nok fra XR3i denne gangen. Jeg koblet den i nå, og startet bilen. Den pumpet ikke av seg selv lenger. Veldig positivt tenkte jeg. Men uansett hvordan jeg bevegde på hendelen ville ikke viskerne rikke seg. Men det gikk an og pumpe spylervæske med den. Så nå spør jeg dere; hva kan jeg gjøre for og få viskerene til og bevege seg? De har stått en god stund uten og bli brukt, så jeg misstenker at de har rustet fast. Ruglet på den ene, den var veldig treig i begynnelsen, men ble bare lettere og lettere etter en stund, men er fortsatt ganske hard Hjelp.. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Bump Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thema Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Mål om det kommer strøm til viskermotoren. Du må vanligvis av med et plastdeksel eller ti, og finne pluggen med ledninger som går inn i viskermotoren. Har du ikke strøm en eller annen plass der med bryteren på, så ligger problemet et annet sted. Hadde samme saken med min Thema etter 2 års lagring. Byttet viskermotor, og den funket som den skulle igjen. Siter John '00 Opel Omega 2,5TDI stasjonsvogn. (Hverdagsbil) '90 Lancia Thema i.e. Turbo 90-modell (Skjært motor, avskilta) + en mengde Opel på samvittigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.