MortenseN Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Hei.. Jeg har en ADS forsterker og en Pioneer 3000w sub.. Forsterkeren er alt for liten vet jeg, men har planer om og kjøpe en ny.. Men subben har funket helt perfekt helt til for et par mndr siden.. Den funker om jeg skrur bass på fullt og spiller med maks volume, så noen som vet hva som kan være galt ? og skrur jeg ned så etter en stund kutter den ut igjen.. Håper noen vet :) Siter Drive to surive :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 løse kabler? (har ikke peiling, men e vel verdt å sjekke?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 alti sjekk løse kabler ved slike feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Kan være mulig forsterkeren går i protection modus ! Kanskje den blir varm. Hei.. Jeg har en ADS forsterker og en Pioneer 3000w sub.. Forsterkeren er alt for liten vet jeg, men har planer om og kjøpe en ny.. Men subben har funket helt perfekt helt til for et par mndr siden.. Den funker om jeg skrur bass på fullt og spiller med maks volume, så noen som vet hva som kan være galt ? og skrur jeg ned så etter en stund kutter den ut igjen.. Håper noen vet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenseN Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 rart :s har sjekka over kablene.. men sikker på at det er kablene, siden om jeg skrur opp bassen på fullt så funker den ? Siter Drive to surive :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 kan for all del være på spiller siden det er noe muffens.. rca ut el koplingen der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Hadde et lignende problem med en vamp dc 12. Den sluttet plutselig å spill etter noen dager, den kom og gikk..det viste seg at spolen var utkjørt...enda hadde jeg ikke drevet den så alt for hardt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 har hatt 100% likt problem på den ene focal-basen min.... det som var problemet på min var det de 2 ledningene som gikk fra koblingspunktene på sub'en (der du kobler til ledningene fra forsterkeren) og opp i selve "høytaleren", eller skåla eller hva det heter satt løst... når jeg dyttet ledningene litt inn i "skåla" så spilte den som den skulle... den ligger i garasjen enda, så har ikke noe løsningsmetode... Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenseN Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Nå gir jeg opp, prøvd og sjekke alt av kabler.. i sta når jeg kjørte så plutselig slutta den og funke.. sikkert for liten forsterker, portene er vell gå'en eller noe. :( Noen som selger en billig monoblokk eller noe ? hehe.. evt en billig 4 kanaler ? Siter Drive to surive :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 har hatt 100% likt problem på den ene focal-basen min.... det som var problemet på min var det de 2 ledningene som gikk fra koblingspunktene på sub'en (der du kobler til ledningene fra forsterkeren) og opp i selve "høytaleren", eller skåla eller hva det heter satt løst... når jeg dyttet ledningene litt inn i "skåla" så spilte den som den skulle... den ligger i garasjen enda, så har ikke noe løsningsmetode... Har også hatt samme problem med en JBL 12". Den står i garasjen og det har den gjort de siste 4-5åra. Kjipt. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Sjekk sikringen(e) dine.. Var problemet mitt for en stund tilbake. Sikringen var helt fint og den satt godt.. Funket hallveis og pipe den med multimeteret.. Så skiftet ut sikringen og tada.. Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenseN Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Sjekk sikringen(e) dine.. Var problemet mitt for en stund tilbake. Sikringen var helt fint og den satt godt.. Funket hallveis og pipe den med multimeteret.. Så skiftet ut sikringen og tada.. hmm.. det er en mulighet, at den er halveis gåen :) hehe Får prøve og sjekke det da! :) Siter Drive to surive :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg