Boddiz Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Lurer på hvor du kjøper slitedelene dine? Koed? Biltema? Mekonomen? Og har biltema ok kvalitet på slike ting, eller er biltema fyfy til slitedeler? Tenker da på ting som - Pollenfilter - Luftfilter - Oljefilter - Girolje - Clutch - Bremseskiver - Bremseklosser Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 man kan si hva man vil om biltema.. ja de har mye drittverktøy.. men innen bildeler og olje så har vel alle visse kvaliteter de må følge.. sikkert ikke alt som er tipp topp.. men innenfor grensene Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 stenshagen bil (bmw forhandler) kjøper jeg mitt.. haldigvis jobber en nabo av meg der så det vanker % når jeg er der.. :) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Kommer litt ann på. men stort sett mekonomen eller bmw om det haster. hvis ikke så koed Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmW323turbo Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 koed,, har så og si alt,, til ok priser Siter *98"toyota hiace 2,4d arbeidsbil *86"nissan prærie (solgt) *97"saab 900 turbo intercooler *86"bmw325i, *83"320i gts, *85"323i delebil *82"volvo 240 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Mekonomen og Biltema.. evt Audi Senteret om jeg trenger deler som er verre å få tak i "universalt".. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Ingen flere som handler slitedeler? :) Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 1. Biltema 2. GS bildeler 3. Koed Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Mekonomen og Biltema.. evt Audi Senteret om jeg trenger deler som er verre å få tak i "universalt".. er vel i bmw forumet han spør så hvor du kjøper dine audi deler er vel heller uintressant.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 gs, koed og mekonomen Siter 1995 E34 520iE E30 320i(X) + E30 318iS (X) E36 320i(X) E21 323i(X) E34 525i(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Koed hvis man skal ha nye deler som det ikke haster med. Gsbildeler hvis Koed ikke har/er dyrere Thorsov/Bilextra for olje og filter, evt viftereim. Biltema for småtteri (Handler ikke skivebremser/bremseklosser derfra). Mekonomen er omtrent dyrerst på alt, så jeg drar nesten aldri dit. BMW forhandler hvis ikke Koed eller GS har. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 er vel i bmw forumet han spør så hvor du kjøper dine audi deler er vel heller uintressant.. Javel unnskyld. Skrive merkeverksted da? Han skriver hvor JEG kjøper mine deler. Alltid må folk begynne å kverulere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Biltema skivene skal være produsert av Brembo og jeg har hatt de på to biler selv, funker veldig bra. Klossene man får til ventilerte skiver hos tema er det Mintex som produserer, men til ikke-ventilerte er det bare noe jall.. Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Har nå bestilt oljefilter, luftfilter & pollenfilter på Bavaria (autorisert BMWforhandler). Girolje vet jeg enda ikke hvor jeg skal handle. Biltema? Clutchen venter jeg trolig med å skifte :) Bremseskriver og bremseklosser blir nok fra koed. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg