Bead-lock Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 ohfff.... Men for de som er intressert så finnes det bygge beskrivelse med bilder på denne linken! http://kimorjan.net/torstein/Forum/viewtopic.php?t=31 :D Kranglefanter! :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Lekkert... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 feit bil. men likte ikke di lexus lyktene:( men ellers va alt rått:) Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullfight Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 har bestillt 2 stoler, monovisker, gt ratt , strobelys , alu antenne .... mulig det blir bestillt bak sete og dør sider + sider bak og mulig tak trekk ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Gamlebilen min jo. Men den gangen jeg eide den så var den rød, og uten all plastikken:shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Slegga: Er det 8v-motor som står i bilen eller? Synes så vidt jeg ser en 8v gjennom scoopet(?)... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullfight Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Gamlebilen min jo.Men den gangen jeg eide den så var den rød, og uten all plastikken:shake Var det deg jeg kjøpe den av ? jeg kjøpte den på notodden ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Var det deg jeg kjøpe den av ? jeg kjøpte den på notodden ... Da kjøpte du den av han som hadde den etter meg. Stemmer at jeg solgte den til en fra notodden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Alle er velkommene til og si sine meninger så OK, den så litt harry ut for min smak og være, men mener jeg så den i høst i porsgrunn, kan det stemme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullfight Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Da kjøpte du den av han som hadde den etter meg. Stemmer at jeg solgte den til en fra notodden ja da var det nok det ja , da jeg kjøpte den så vr den full av rust og så ikke ut ... tror den er en tanke bedre nå ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullfight Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Alle er velkommene til og si sine meninger så OK, den så litt harry ut for min smak og være, men mener jeg så den i høst i porsgrunn, kan det stemme? smak og behag det da ... synes ikke disse typer bil er harry men det er min mening da . ja jeg bor i bamble så den er mye i skien og porsgrunn ja ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Harry, njaaa. Oppsiksvekker, JA! Stå på mr. Slegga Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 kul bil!! emn vingen var litt "overkill" har du vurdert maximus front? er noe som ikke stemmer helt med fronten din... men for all del, bilen er jo RÅ!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 ja da var det nok det ja , da jeg kjøpte den så vr den full av rust og så ikke ut ...tror den er en tanke bedre nå ... Den hadde en del rust ja, bl. a i rammevangen på venstre side bak, og høyre hjulbue bak var omtrent helt borte. Kjøpte den med mangellapp fra EU kontrollen selv, men var ikke motivert til å gjøre noe med den. Syns fargen på bilen er drit rå, men stylinga er vel litt overkill, som en annen her sa.. Men det er jo smak og behag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullfight Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Harry, njaaa. Oppsiksvekker, JA! Stå på mr. Slegga hehe kan si et sånn at jeg blir stoppet og spurt om alt mulig overalt ja , vekker sykt mye oppsikt helt klart ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg