Gå til innhold

Mitt RÅSA calibra prosjekt ...

Ranger emnet


Bullfight

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

grusom styling i mine øyne, men ser jo ut som du er flink på bodywork da :thumb

 

 

smak og behag det som alt annet , alle kan ikke like det samme ville jo vært litt villt ...

 

men jeg er passe fornøyd og dette er jo et prosjekt som vil forandre seg ganske mye hele tiden ...

 

prøver jo å gjøre så godt en kan da men har hatt hjelp fra en kompis som er oppretter og lakkerer ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FY FA1 DENNE BILEN VAR GJENNOMFØRT FEEEEET! Også RÅSA? Cred og kudos til deg for denne bilen, WOOOW!

 

takker for det ... er ikke så mange som hadde rosa gate bil når jeg lakka min så var litt derfor , skille seg ut med en kul farge som ingen andre har ... fargen er også noe vi har laget selv så den er unik ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slegga-racing: fy faen den er ganske rå ;)

det skal du ha .. jeg personlig likte ikke helt fronten på den (så litt rart ut..skal du ha noe gitter der eller noe slikt?)

 

.. men det arbeidet du har lagt ned både på panseret og bak er utrolig bra.. ;)

 

håper på oppdateringer fremover

 

 

mvh

-KrZ-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slegga-racing: fy faen den er ganske rå ;)

det skal du ha .. jeg personlig likte ikke helt fronten på den (så litt rart ut..skal du ha noe gitter der eller noe slikt?)

 

.. men det arbeidet du har lagt ned både på panseret og bak er utrolig bra.. ;)

 

håper på oppdateringer fremover

 

 

mvh

-KrZ-

 

takker for det skal gjøre mitt beste for at den skal bli bedre , fronten skal gjøres noe med ja , men er gitter der ...

man prøver og feiler til man synes det er bra sånn er denne bilen ...

 

legger ut flere bilder av den etter hvert som den blir bygget om og deler kjøpt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår