smikkstuggun Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Noen som har god erfaring med en dekktype i 205/55/15 til nye Golf? Piggfrie vinterdekk. Nye GT'n min trenger noe som sitter når jeg etterhvert får den :) Siter Golf GT 2007mod Opel Astra 1,8i GLS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Continental ContiVikingContact 3. Dette er knallgode dekk som jeg bruker selv. Har ikke prøvd de på golf,men kan ikke skjønne at de skal være noe dårligere der... alt.kan du prøve Nokian Hakkapeliitta Q2 eller hva de heter, gode dekk det og, men de bråker mer enn continental sine... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Kan også anbefale deg Dunlop Graspic DS2, meeget godt dekk det å, i tilleg i Conti3 og Nokia RSi som er nevnt tidligere her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Har Conti sine piggfrie i 225/45-17 på min. Funket fint i hele vinter det..... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg