boost- Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 er det nokon som veit om ei girkassa ifra ein audi urq 10v 86/87 passer i ein 20v s2 maskin?? noko meir ein trenger å bytte da?? mekaniskt?? Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Jeg har *hørt* at kassa skal passe mot motor og mellomaksling, men jeg har ikke erfart dette selv. Pass på at utvekslinga på kassa er lik med bakdiffen, eller kan man få en interressant første prøvetur... Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Januar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 eg har bytta motor o girkassa å mellomaksling o bakdiffen ifra ein urq... so da trur eg det ska gå bra.. har no det hittil da..:) har lyst å¨meir hk... kor masse tar folk ca for å setta i ein 20v da?? skifta motor... ?? Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cq85 Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Skal du selge urq. motoren din no då? Siter * 94 RS2 * 85 coupe quattro * x 82 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Januar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 får sjå på det om eg finne ut at dei delen eg har på bilen passer på min:) so blir det sikkert eit salg!! Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cq85 Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Treng snart urq. motor til bilen min... Er bilen din godkjent med urq. motor? WR eller MB? Km. stand? Siter * 94 RS2 * 85 coupe quattro * x 82 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Januar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 det er ein wr.. 200hk. med intercooler den orginale . har fjør til wasgaten å sånn at du kan ha den på 1.8 bar om du vil .. viss du har nok bensin +++ men ikkje anbefalt med orignal stempla som står i.. har den ca på 0.9 -1bar eg no.. funka bra det!! km stand han som sette i motoren i drammen .. han som eigde den sa den hadde gått ein 170 når eg sette i den i mars. . so eg har vel kjørt ein 20 ca.. har bytta toppakkning+ masse andre pakkninger.. no for ein ca 3 måna sia,,, har kvittering på motoren å. nei den er ikkje godkjent med den motoren.. skulle vist ikkje væra eit problem sa nokon her inne da!!! Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Skal vel gå greit å få godkjent hvilkensomhelst Type85-Audi med 2.2 10vT-motor, bare man smeller på gode nok bremser (les: URQuattro-specs eller bedre). I værstefall tar man hele for- og bakstillinga fra en URQ. og flytter over på sin egen bil. Eller man får bilen bremset hos dem med 0.0 bar i innsuget... ;) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Januar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 er jaggu dyrt med bremser da.:( mykje koster det ca da?? har nokon ebc bremser no da!! Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cq85 Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Kommer nok veldig ann på hvilken trafikkstasjon man bruker. Noen er jo så firkanta at de forlanger at hver skrue skal være lik som donorbilen. Burde jo gå med 90 20V bremser evt. hele understellet som du sier.. Originally posted by Øyvind Ryeng Skal vel gå greit å få godkjent hvilkensomhelst Type85-Audi med 2.2 10vT-motor, bare man smeller på gode nok bremser (les: URQuattro-specs eller bedre). I værstefall tar man hele for- og bakstillinga fra en URQ. og flytter over på sin egen bil. Eller man får bilen bremset hos dem med 0.0 bar i innsuget... ;) Siter * 94 RS2 * 85 coupe quattro * x 82 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Februar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 kosta alt hihi:) dyrt.. Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staff Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Hvem kasse er det som passer på s4 motoren? hørte noe ang en kasse fra volvo diesel? Siter Du vinner ikke andre plass, du taper første plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jatakkbeggedeler Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Hvorfor bytte kasse? Både 5 og 6 trinns original kasser holder i massevis til moderat tuning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 sikkert pga ombyggyng til RWD tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staff Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 jepp.. skal i en bil som kun trekker bak :) Siter Du vinner ikke andre plass, du taper første plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg