Drinkmix Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Jeg har *hørt* at kassa skal passe mot motor og mellomaksling, men jeg har ikke erfart dette selv. Pass på at utvekslinga på kassa er lik med bakdiffen, eller kan man få en interressant første prøvetur... hva mener du med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 hva mener du med dette? Var i forbindelse med eventuelt 4WD. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 ja, men hva mener du med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manitu Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 ja, men hva mener du med det? Doh! tror ikke du bør skru på quattro uten hjelp.... Siden fram og bakdiff MÅ ha samme utveksling , hvis ikke kniper senterdiffen. .manitu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Tror ikke du har kompetanse til å vurdere meg i det hele tatt, vaskuk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg