G-Racing Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Ja da har jeg kjøpt meg s13 igjen, etter 2-3 måneder uten ble savnet for stort. Men det er litt mer jobb med denne enn den jeg hadde sist.. Planer motor: - Gi en generell overhaling, bytte toppakning osv - Større turbo, intercooler, oljekjøler, dyser, clutch++ Utvendig: - Her har jeg litt jobb, bilen har vært utsatt for en haggelstorm og har derfor endel små bulker i tak og panser osv.. og bagasjeluka har den velkjente rusten. kanalen på høyreside er også angrepet av kjeks.. så denne må også byttes. så det hele må vel toppes med ny lakk, er vel ikke umulig at det blir litt styling oppå det hele :) Bilder: noen som tror at denne kan reddes? mvh Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars y Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Detta kan bli bra;) Mye ga du for bilen? Siter 97 Eclipse GSX 97 BMW 523ia E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Sweet :D Digger 200SX prosjekter, men wtf har skjedd bakluka? Hørte jeg noen sa Melkesjokolade med Krokan ;D Håper det blir lærerikt å følge med på denne tråden, lykke til og jeg håper jeg kan sitte på engang på rudskogen, når den blir ferdig =D (hvis du skal på rudskogen da ;P) Anyways, lykke til ! Bra bil du har skaffet deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitchyou Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 å fytti det var mye rust:O lukter carbon bagasje lokk? Siter 2005 Mercedes c180K sport 1992 BMW 325 coupe 1990 Toyota mr2 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Den kan vel reddes den hvis du er flink til å bøye til plater og sveise. Tøft prosjekt. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FirstPrice Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Bra at det blir flere 200sx prosjekter, er jo for det meste 240 prosjekt nå for tiden.. Lykke til ! Fin kjeks på bagasjen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 takk :) tror ikke det blir rudskogen, sommertreff på acr er vel planen. håper jeg klarer å berge bakluka er litt rust ja men tror det skal gå bra. legger ved noen bilder: interiøret delvis nedplukket, var montert en mercedes startsperre med kode.. som ikke funket derfor er den litt demontert måtte koble vekk denne. hadde noen deler liggende, dumpventil, boostcontroler samt en saab 9000 ic må vel rengjøre denne litt... Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Grats med ny bil :) er den utollet mtp at det ikke er skilt på den? den rusten var grusom, men helt klart muligheter for å berge bakluka. planer for motoren? en spesiell effekt du sikter etter? mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 takk det samme du :) får se hva økonomien tillater når det gjelder motor mods men håper på over 250 hk ett sted i første omgang. engangsavgift osv er ikke betalt nei, blir ikke gjort før til våren når bilen forhåpentligvis er i en noe bedre stand en hva den er nå, så skal ha skilter på den ;) Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 takk det samme du :) får se hva økonomien tillater når det gjelder motor mods men håper på over 250 hk ett sted i første omgang. engangsavgift osv er ikke betalt nei, blir ikke gjort før til våren når bilen forhåpentligvis er i en noe bedre stand en hva den er nå, så skal ha skilter på den ;) okok. men ikke for å sette kniv i planene dine men regnet ut hva det vil bli å betale i avgift etter nyttår? Kan hende du går på en smell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 bakluka er en kjent rustbombe på s13 ja. hadde samme på min :( men lykke til, og hold oss oppdatert :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 har ikke regnet på det, hvordan gjør jeg det? er ikke helt inne på hva det er slags endringer som kommer. men han jeg kjøpte den av driver som bilimportør og han mente at det ikke kunne komme til å bli så forferdelig mye dyrere. Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j3pp3nin4 Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 har du tenkt og selge turboen som står i bilen allerede eller er det en non turbo motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistabeen Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 der er det nok en turbo :) Siter - '98 520iAT x '92 525i <oO=|||=Oo> BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniHansen Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Hei hei .. Såg ut som litt jobb på den hær . Men det bi vell bra te slutt. lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg