Gå til innhold

Spotted In Narvik

Ranger emnet


SpottedinNarvik

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mye bra :D Den transporten skiller seg jammen ut =)

 

Er forrestn en golf her med Lambo dører nå, han som eier den (bossi) lot meg ikke ta bildet siden den var skitten men han lovte på tro å ære og legge ut bilder her selv.. Så vi får håpe han gjør det, vis ikke så må jeg vel lure meg til å knipse den ;)

 

EDIT:

 

19122006126.jpg

 

19122006127.jpg

 

(Legger bare til at det er eier selv som har tatt bildene, men fikk lov å legge dem ut i denne tråden.)

 

Showcase:

 

b0ssi's Golf 1.8 Syncro

 

:D

Spotted in Narvik på Facebook?

https://www.facebook.com/groups/113062795388716/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul den transportern, her er en link til salgsannonsen: http://www.streetdesign.no/?go=bil&id=15

 

Har sett PX-Golfen ofte i byen, men viste ikke at det va lambodøre... kult :)

 

Ja er ikke det phat så vet ikke æ. Lot's of creed til bossi.. ;)

Spotted in Narvik på Facebook?

https://www.facebook.com/groups/113062795388716/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rånere i Narvik! kiddie Var selv å stripa der litt i sommer et par ganger. Hadde da en rød mr2 mk2 med erbuni tak scoop, motorlokk, eff. anlegg med diverse mods. bilen var tilsalgs da. Var iallfall flere lokale rånere å prata med meg... Det er bare i Narvik det skjer at rånere driver med oppsøkende virksomhet! :) Var faktisk noen og tok bilde av den uttaforr taxien i Narvik, så det er tydeligvis der dere har fotostand?

 

Så en del pene biler i Narvik... Blant annet den Rx8'en dere prata om. Og en gullfarga Datsun tror jeg. Den var også på sommertreffet.

 

Til dere som dissa boxtern....Jeg er selv ikke noen fan av de bilene, med tanke på at det er en av rivalene til min bil. Men skal jeg være ærlig, så tror ikke akkurat at de bilene går så veldig dårlig. Og kjøreegenskapene på dem er nok meget bra. Er tross alt porsche som bygger dem, og med motor mellom 220 og 260 hk, eller hva slags motorspesifikasjoner dem har, så vil jeg tro at dem sparker greit unna. (men hvorfor noen kjøper dem isteden for Honda S2000 er for meg et mysterium :thumb )

 

Kommer til Narvik til våren igjen, og legger igjen litt gummi! En som jobber på mobildata i Narvik for tiden som er fra Harstad/Sortland har også S2000, men vet ikke om han har hatt den med til Narvik enda....

BMW 5 serie E60

x Volvo V70 (fikk i innbytte)

x Impreza WRX 03,

x Mr2 Mk1 x Mr2 Mk2 x Honda S2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppsøkende virksomhet er vi flinke til, jeg prøver hvertfall.

Er blitt ett fett miljø her, skulle vært her på lørdagskveld/natt da ett par rwd gikk amok på byen.. Ble ENDEL sladding ja. Ekstremt underholdene.

 

Skal nok få knipsa bilen din når du er her igjen.

Jeg minnes å ha sett den mr2'n din. :)

 

Fett=)

 

Ang. Den mobildata fyrn med s2000? Kommer den bilen hit, evt. når?

Spotted in Narvik på Facebook?

https://www.facebook.com/groups/113062795388716/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo ikke noen maskin i den der jo. rett over 200hk, kan ikke kalles porsche nesten engang.

204hk, og Porsche handler vel ikke helt om å bygge store motorer? Porsche Boxster har veldige bra kjøreegenskaper, og sammen med de 204hk'ene kjører den helt sikkert fra mye rart.

 

for meg blir en boxter det samme som en boble med porschestyling, helt feil med andre ord.. :P

 

Tull.. Men, men.. Er vel kjedelig når det finnes en råere frisørbil enn din egen? :)

 

 

jeg så en grønn 200sx s14a i harstad får runt 1 månedtid siden eller mere. jeg kunne ane meg att det va en narvikbil?? den så orginal ut men med stort exosanlegg. fikk ikke tid til å tadd bilde får hjulene mine hadde støre fart en biln min i d øyeblikke. hehe

 

Thomas Koster sin..

Han hadde en CRX Turbo før denne, og har vel hatt en Mitsu 3000gt også.

 

Her er jeg helt fri for info, og vil GJERNE vite noe..

 

DSC01232.jpg

 

Har bare hørt løse rykte om at den er til salgs, men ikke noe sikkert.. :)

 

Andreas Liljebakk sin.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vet ikke om han skal til Narvik med bilen. Han er medlem på forumet, så du får spørre ham :). Tror han heter Hackiz på dette forumet også. Har vært en del å stripa med min gamle mr2 mk1 også hvis du har sett den. Men det er noen år siden nå. Mørk blå med eff.anlegg.

BMW 5 serie E60

x Volvo V70 (fikk i innbytte)

x Impreza WRX 03,

x Mr2 Mk1 x Mr2 Mk2 x Honda S2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vet ikke om han skal til Narvik med bilen. Han er medlem på forumet, så du får spørre ham :). Tror han heter Hackiz på dette forumet også. Har vært en del å stripa med min gamle mr2 mk1 også hvis du har sett den. Men det er noen år siden nå. Mørk blå med eff.anlegg.

 

Han heter Hackiz ja... han er butikksjæf på mobildata avd. sortland, å måtte jobbe litt i narvik siden butikksjæfen dær fikk sparken etter d jeg førsto....

han er ferdig med å jobbe der nu, va bære "desemberjobb", å han hadde ikke med sæ biln tel narvik, men skal se om æ får lagt inn bilde av den

 

begge bilene hannes mens han ennu hadde civic'en:

1267397-bilde6-dsc00150.jpg

 

1267397-bilde2-dsc00160fix.jpg

 

1267397-bilde4-dsc00116.jpg

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingenting med min bil å gjøre i det heletatt, finnes mange caber som går masse bedre enn min uten at det bryr meg så veldig.. boxteren er helt klart en av dem, og alle vet jo at porche er gode på kjøreegenskaper...

grunnen til at jeg ikke synes noe om denne porcha er at jeg aldri har klart å like designet på den, er fan av 911 men synes boxteren kun blir som en "fattigmanns911" å regne, på lik linje med nye SLK som jeg får

"fattigmannsSLR" assosiasjoner av, en bil bør ha særpreg og ikke se ut som en dårlig billigversjon av de dyrere "drømmebilene"..

dette er da min mening.. så får andre bare mene det de vil, sikkert mange som er uenige i det jeg sier,, men er jo godt ikke alle har samme smak som meg for da hadde det blitt ensformig og kjedelig ute på veiene..

- 91 Mazda Mx5

- 97 Honda Civic Vti Rallye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

204hk, og Porsche handler vel ikke helt om å bygge store motorer? Porsche Boxster har veldige bra kjøreegenskaper, og sammen med de 204hk'ene kjører den helt sikkert fra mye rart.

 

 

 

Tull.. Men, men.. Er vel kjedelig når det finnes en råere frisørbil enn din egen? :)

 

 

 

 

Thomas Koster sin..

Han hadde en CRX Turbo før denne, og har vel hatt en Mitsu 3000gt også.

 

 

 

Andreas Liljebakk sin.

 

takk for svaret:) gikk litt tid før jeg fikk svar hehe. jeg ska nu en tur til narvik åver helgen. så da kåmmer jeg vel med flere spottinger:)

Mitsubishi Lancer Evo8

Nissan Skyline R33 GTS solgt

Nissan 200sx s14a ca360hk solgt

Honda crx død

Audi A3 solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. "Volkswagen Passat 2,5 V6 TDI med rundt 190hk" som jeg posta bilde av tidligere i tråden.

 

Noen som vet om den er til salgs eller? Siden den bare står nedsnødd uten skilter. La også merke til at ene baklykta er sprukket/knust på den, ikke at det har no med saken å gjøre.. :)

Spotted in Narvik på Facebook?

https://www.facebook.com/groups/113062795388716/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår