Gå til innhold

Spotted In Narvik

Ranger emnet


SpottedinNarvik

Anbefalte innlegg

Venter på dagslys så jeg kan ut å knipse.. Er no jævlig rått med no sinnsyke baklykter som driver å svirrer her. Jammen så jeg en feit passat som står litt nedi her åsså.. Noe fet styling ass.. Samt ble det observert en Toyota Tacoma med custom paintjob på Statoil.. Meg uten cam selvfølgelig :*hyle* Men pics så snart det er lyst.. :)

 

Quote meg selv litt igjen, da jeg har løst mitt lille mysterium.. (Les: "..jævlig rått med no sinnsyke baklykter..")

 

002.jpg

 

019.jpg

 

(Rett skal være rett, disse bildene er knipset ved Statoil i Ballangen, litt sør for Narvik, men faen meg nært nok.. - Takk til min lillebror som knipset bedre bilder en meg ;) )

Spotted in Narvik på Facebook?

https://www.facebook.com/groups/113062795388716/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

stemmer bra etter det jeg har finni ut nå.. :)

Feit bil, å ironisk nok rulla den svarte AE86 som er her i tråden forbi akkurat mens jeg sto midt i snøfonna. Hadde vært fett å fått begge i samme bilde.. men det gikk ikke.. :)

Spotted in Narvik på Facebook?

https://www.facebook.com/groups/113062795388716/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d e jo min bil hehe:) ser ikke så bra ut uten sidesjørtan å alufelgan=P

 

Du var vel ikke på Sortland for en liten stund siden?

 

Skulle gå fra jobb, og så en hvit skyline som kom inn på parkeringsplassen, spant litt rundt i snøen og kjørte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja va nok meg på sortland å hehe. går heilt greit å kjøre men ska ikke bruke den på vintern i grunn. men har den litt på veien om dagen før driv å kjører den inn på ny olje. før den ska moddes litt nå å da er d vikti å ha ordentli olje hehe

Mitsubishi Lancer Evo8

Nissan Skyline R33 GTS solgt

Nissan 200sx s14a ca360hk solgt

Honda crx død

Audi A3 solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei kult, gøy at du tok deg en tur hit så jeg fikk leke litt rambofotograf. :)

Lurte litt på kor du var mens æ sto på hue å knipsa bilder. Sendte mms bilde til H2K bare for å mobbe litt at Skyline'n hans ikke er på veien. Hehe. Men blir vel mer en gøy når den ruller igjen. :)

Spotted in Narvik på Facebook?

https://www.facebook.com/groups/113062795388716/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår