Mazda 626 Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Hei! Lurer på hvordan man kan bli kvitt støy fra blandt annet hattehylle, når jeg kjører over dumper? Ellers synes jeg også det generelt er litt for mye støy eller ifra steder. Noen som har noen smart, enkle løsninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Støy fra hattehylla..? Aldri lagt merke til noe lyd derfra, men. Et tips er å senke bilen, da må du kjøre så sent over humpene at hattehylla ikke får bevegd seg.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Støy fra hattehylla..? Aldri lagt merke til noe lyd derfra, men.Et tips er å senke bilen, da må du kjøre så sent over humpene at hattehylla ikke får bevegd seg.. :) haha,nok en grunn for senk, men siden det begynner å bli litt kaldt ute osv, så lager jo bilen noe mere rare lyder, er vel igrunn ikke så mye en få gjort med det. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 626 Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Støy fra hattehylla..? Aldri lagt merke til noe lyd derfra, men.Et tips er å senke bilen, da må du kjøre så sent over humpene at hattehylla ikke får bevegd seg.. :) Ja, hadde kanskje vært en ide det :D Problemet er at den "hopper opp" og "slår ned i" på dumper og slikt. Skulle vært en bedre måte å feste den på eller noe slikt. Noen med ideer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars y Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Etter nyttår skal jeg bynne og mekke grundigt på bilen min, bla. støyreduksjon. Men, nå har jo ikke jeg noe hattehylle da... Men det du kunne gjort var vel og kjøpt noen massive 6x9" og sotti inn i hattehylla, da blir den tyngre og hopper ikke like lett opp.... Siter 97 Eclipse GSX 97 BMW 523ia E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Ja, hadde kanskje vært en ide det :D Problemet er at den "hopper opp" og "slår ned i" på dumper og slikt. Skulle vært en bedre måte å feste den på eller noe slikt. Noen med ideer? prøv å starm låsen på bakluken din du.. i tilfelle den er løs! da mener jeg i tilfelle bakluken din ikke sitter 100% der den skal:) fiksa dette i fordn min på denne måten..hørte aldri mer hattehylla bevege seg Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg