Olsen_nissan Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 du skal da ikke rygge.. du skal drifte :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 :blah: skjønner jo det da vettu. Har ikke driffta no særli på grunn av att det går ikke med min slik den er. Så den har blitt brukt til kappkjøring på bane. Er tt-01 me masse hopups. Men er vel bare å prøve seg frem til sommeren. Ha en spærrediff og en åpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 bilen min er til salgs nå igjenn! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147518 ikke noe problem og rygge nei. bare balle sammen noe papir å ha inni ja. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevve Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Nei.. :PMen det er phun:D Får du i det hele tatt lagt den ut? Eller går det som en vanlig leketøysbil fra Brio? Hvor fort går den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Kjøpte en sånn Nikko bil i dag og jeg fikk ikke lagt den ut i det heletatt, men det kan være fordi jeg hadde dårlige batteri. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Det heter Integra ffs! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Kjøpte en sånn Nikko bil i dag og jeg fikk ikke lagt den ut i det heletatt, men det kan være fordi jeg hadde dårlige batteri. Har litt med dekk og batteri og gjøre, bør ha fullt batteri. Etter 30mins bruk må du nesten bytte. Tror den går i 7km/t ellernoe. Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Har litt med dekk og batteri og gjøre, bør ha fullt batteri. Etter 30mins bruk må du nesten bytte. Tror den går i 7km/t ellernoe. Litt mye off-topic nå men jeg lurer på et par siste ting, for du i det hele tatt lagt den sidelengs i svingene?(som spurt før) Jeg har ikke fått prøvd den, glemte å kjøpe batteri:P Edit: og bruker du de "drifte" dekkene som fulgte med? Edit2: og kjører du på asfalt eller betong eller noe? Kan jo ha noe med underlaget jeg kjører på også.(litt glatt stuegulv) Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Kjører på et slags gulvbelegg... Myk overflate. Bruker dekka som stod på forran og slicksa bak. Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 HPI SPRINT 2 er ganske brukbar til det formålet har en selv jeg da...Er jo mange forskjellige hobby butikker da, Smallsize, hobbyland, absolutt hobby(Hamar) osv............ Om jeg får be, så heter vi nu Smallsize Hobbyland ;) Gå på http://forum.radiostyrt.no, der har vi en egen driftingavd. der du kan få svar på alt... Vi har også en klubb som heter RCDCN, som er en underavdeling av DCN... Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Denne, bare i "candy" rød selges på Europris til 199,99kr. Tenkte jeg skulle kjøpe en sånn, men vis den ikke går å drifte med er det jo ikke noe poeng:rockets Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Tenkte jeg skulle kjøpe en sånn, men vis den ikke går å drifte med er det jo ikke noe poeng:rockets Ja, er det noen som har blitt enige om noe ang. denne?! Fungerer det å drifte så smått med den?!:wonder: Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Det er ingen lek å drifte med den, men det går noen ganger. Dette er en bil med av-ogpå gass og sving. Men, det er jo bare 200kr. Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg