Gå til innhold

$pottings i Asker & Bærum

Ranger emnet


Stig78

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det stemmer mew, den er bygd om litt med bl.a eksos, har fete hjul osv!

Har noe reklame for "Jon`s garage" eller noe sånn... Tror han bor på Nesøya han som eier den, så den hvertfall der hele tiden når jeg bodde der!

 

Så deg oppe på Rud VGS i går jeg også, blåste forbi i en blå Volvo 740 (Vinterbilen). ;)

Måtte bare breske meg med den slitne Volvoen... haha

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det Espen, jeg var der nede med dere, dere hadde vært på smartclub eller noe, men jeg kom for sent! hehe...

 

Og ja, Lars! Jeg så volvo`n på Rud når jeg sto på siden der, husker jeg kommenterte den, men husker ikke hva, så kan ikke vært noe spesielt! Litt bedre som vinterbil, liksom;)

 

Jeg for min del regner med at bilen skal gå i hele vinter!

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det, prøver jo å holde den fin, er ikke helt inne med oldschool, så kjører min egen stil, får på mest mulig nytt, bl.a har jeg bygd om til xenon, klare lykter med angel-eyes, red/clear-baklykter, innebygd dvd og navi osv... Så har det jo skjedd litt med senking, sota ruter og div slik av utseende også! Men skal ikke fylle opp tråden med det akkurat.. Kan heller legge ut et par bilder etterhvert!

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en maybach a no slag på esso ramstadsletta får litt sida, kjørte bort til hotellet der. Men seinere så så jeg noe som ligna på en maybach men var merce, kjørte bortover på e16 på prøveskilter. var jævla lav og brei, og skitten som faen. så ingen ting i mørket men så litt spesiell ut...

En gærning fra Lommedalen,

var hardhendt på brennstoff pedalen.

Hans styring var slurven.

Han skar ut i kurven.

Med helskru i saltomortalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår