Gå til innhold

$pottings i Asker & Bærum

Ranger emnet


Stig78

Anbefalte innlegg

Røa kjøreskole er drøy, har jo hatt drag race mot han Amir eller Adel eller hva han heter :)

 

WHAT ?? Det virker som en gjeng med ung-gutter som har tatt brevkurs i kjøreskoledrift, og som ikke er proffe nok til å ta det de driver med seriøst....

07-mod Megane CC 1.6, 115 HK

X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sprek bil da, det skal dom ha props for! ;)

 

/M

 

Tydelig at jeg begynner å bli gammel.... :pimp Hva er "props" ? Skjønner jo at det ligger i "samme gate" som "det skal de ha pluss for" eller "poeng", men "props" var nytt for meg....

07-mod Megane CC 1.6, 115 HK

X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere ikke bedre ting og ta dere for enn og kjøre rundt i trafikken og ta bilde av andre billister ?

 

Hallooooooo ! Er det NOE som beveger seg inni hodet ditt I DET HELE TATT ? Sjekk Topic !!!!!!!!!!

 

Så: :eatme: !

07-mod Megane CC 1.6, 115 HK

X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprek bil? Sjåførskolen min har en Golf RTSI, og en Subaru Impreza WRX STI chippa opp til himmelen :)

 

Fett for DEG ! Det var ikke annet enn en kommentar om at de har relativt spreke biler og ikke noen jævla konkurranse om hvilken kjøreskole som har de sprekeste bilene.....

 

Kunne sikker vært en artig tråd å starte opp det hvis du vil !

07-mod Megane CC 1.6, 115 HK

X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett for DEG ! Det var ikke annet enn en kommentar om at de har relativt spreke biler og ikke noen jævla konkurranse om hvilken kjøreskole som har de sprekeste bilene.....

 

Kunne sikker vært en artig tråd å starte opp det hvis du vil !

 

For å være helt ærlig så var det bare ment som en kommentar at det faktisk finnes flere kjøreskoler her i landet som har sprek(ere) biler. Forøvrig skal det også nevnes at jeg ikke så det var TypeR før nå, så det var derfor jeg stussa litt over at den var så sprek.. :)

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig at jeg begynner å bli gammel.... :pimp Hva er "props" ? Skjønner jo at det ligger i "samme gate" som "det skal de ha pluss for" eller "poeng", men "props" var nytt for meg....

Det er bare jeg som holder i "ungdomstiden" for harde livet :)

Men ja, props er det samme som du nevner over...bare litt mer ghetto ;)

Nok OT fra meg, over til spottinga!

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. Lå og lekte meg på bakhjulet i går på E18 mellom lysaker og asker. (hvit 510 Huskverna.) lå en bil med ungdommer på sia av meg koxgrå bmw 3 serie. tok flust med bilder,

 

noen her?

Endret av DRFT-R

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår