Gå til innhold

$pottings i Asker & Bærum

Ranger emnet


Stig78

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så en blå, svenskregga Golf 3 på E18 før Lysaker i kveld. Harry sak med båddikitt og R32-emblem bakpå.. :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Er nok en F430 det der..

 

Sikker på det.....? Jeg syntes da unektelig de gule små felg-kapslene minner mest om Lamborghini, men nå er det sent og jeg er sliten. Ta en titt og se om ikke det er en svart hingst på den kapselen også.....

07-mod Megane CC 1.6, 115 HK

X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du rimelig sliten Fredster for dette er og forblir en Fellali F430 ;)

 

Det har du faktisk 100 % rett i (både at det er F430 OG et jeg er rimelig sliten :( ) Fatter ikke at jeg kunne se SÅ jæv... feil, men, men ! God natt, he-he !

07-mod Megane CC 1.6, 115 HK

X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt overrasket med en gang jeg så navnet på bilen. Jeg fikk ikke sett skikkelig etter pga. at det var en del trafikk rundt meg (er i påkjøringsfeltet ved Vækerøe og det er mange som skal innover i filene for å komme av til Lysaker eller Snarøya, og så er det buss-stopp i tillegg så det blir fort litt kaotisk akkurat der), og lo godt leeeng og vel for meg selv inne i bilen. Trodde nemlig først at det sto noe så lamt som "Puppy Toy" :hvaskjera !

 

Tok meg ca. 25 min før jeg tenkte at "nei for f... det MÅ jo ha stått "Puppy" og så "107", men der og da fikk jeg meg en god latter i hvertfall. Selv om hun som kjørte ble DRITT sur når hun skjønte at jeg tok bilde av bilen hennes....hun burde egentlig smilt som bare f... for det står jo Firmalogoen bakpå også. Kvinnfolk ass !

 

PuppyToy.jpg

 

Senere på dagen så jeg denne, men bilen i seg selv er ikke det som er så morsomt, men hvis dere ser GODT etter så ser dere en bøyle på hode hennes - dama satt med et par KOSS Porta PRO på seg mens hun kjørte (tror ikke det er lov engang faktisk) ! Hva skjedde med anlegget ? Kan jo være stjålet, eller i stykker eller at hun hadde brukt ALT av penger på bilen og ikke hadde råd til et, men uansett - da lar man heller være å høre på musikk syntes jeg.....

 

DSC00072.jpg

 

Dette er fra noen uker siden, og ikke så lett å se på bildet, men her sitter faktisk sjåførlæreren i mobiltlf. uten handsfree. Det er vel ikke akkurat god oppførsel med tanke på å være et godt forbilde osv. Det er en fra Røa Trafikkskole, bilde er tatt i Røa-krysset midt på dagen, og kontoret deres ligger ca. 50 meter unna. MAO så er det en stor mulighet for at en elev eller enda verre - en foresatt da det som oftest er de som betaler for lappen til poden og/eller podinnen....

 

Sjfrlrersitterimobiltlfutenhandsfre.jpg

 

Ikke alle har råd til eller gidder å fikse bilene sine skikkelig, men denne er DRØY syntes jeg !! Jeg tok en nærmere titt, og det er sparklet/tettet igjen med noe dritt-greier som tydeligvis ikke hadde fått lov å feste seg skikkelige, for det er faktisk HULL tvers igjennom flere steder !

 

DSC00086.jpg

07-mod Megane CC 1.6, 115 HK

X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår