ss242 Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Jeg er ganske så sikker på de jeg så, den GLE'n for kort tid siden. Var gullfarget med de gamle brede lyktene og svart listverk og gle merke bak, så helt urørt og original ut. Tok også skiltnr på den, ble oppgitt som 242 GLE på bt sine sider, skal se om jeg finner det igjen. Den GLT så jeg i Hønefoss for flere år siden, blå med soltak, ektepar i 80'årene som kjørte den. Så 100% original ut og dønn strøken. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Jeg er ganske så sikker på de jeg så, den GLE'n for kort tid siden.Var gullfarget med de gamle brede lyktene og svart listverk og gle merke bak, så helt urørt og original ut. Tok også skiltnr på den, ble oppgitt som 242 GLE på bt sine sider, skal se om jeg finner det igjen. Hvis du sjekker noen nr før og etter, vil du kunne få inntrykk av om bilen var solgt ny i Norge eller ikke - spørsmålet blir altså hvorvidt nummerserien var i bruk det året som oppgis som registreringsår på 242en. Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Sjakalen Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 4er der det som gjelder..ingen over..ingen ved siden av!hehe Det er derfor 2 firere sammen er bra;) V8 er tingen, ama:P Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Det er derfor 2 firere sammen er bra;) V8 er tingen, ama:P 8 ventiler ja, helt enig Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 :) den satt!! har funnet en del rust på 265n nå da men, heldigvis er gulvet og kanaler helt. er rust nederst på dørene og hjulbrønner. Det blir nok 4r med hårføner samma hva folk sier, men morro og høre folk mener :) skal ta godt vare på den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 lurer på og bytte dører på den, er det noe forskjeld på 245 og 265 dører?? alt det blanke kan jo flyttes over og lakke døra. går det ann og få tak i nedre delen av dørplata til og sveise inn? Mye rust i nedkant på dørene.... Nå er alle elvinduene reparert, men trenger noen nye brytere til dette, noen som vet hvor det er og få tak i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Hvis man ser bort fra 242 og 262© har alle i 200-serien like dører Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 er det mye jobb og sette over el vinduene? har ikke skrudd av og sett enda... chrommen kan man vel kanskje bare vippe av og flytte over eller? eneste må være dørlåsen da, den passer vel ikke inn ettersom den er mindre?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg