VwDude Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 siden jeg da ikke har forsket noe på det.. kan jeg f-eks bruke det elekstriske fra en golf 2? hvis jeg vil hive en monopointmotor i einseren min? Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 siden jeg da ikke har forsket noe på det.. kan jeg f-eks bruke det elekstriske fra en golf 2? hvis jeg vil hive en monopointmotor i einseren min? så lenge du putter over alt sammen så burde det gå bra. må nok bare fin pusse litt på noe ledninger så lenge du skal beholde orginale brytere og instrumentbrett. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 ja må vel klippe og ordne litt med tanke på combibryteren.. men tenkte på å flytt over alt.. men vet du om jeg kan bruke instrumentene fra 2er til 1er? passer de i enerdash? Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 ja må vel klippe og ordne litt med tanke på combibryteren.. men tenkte på å flytt over alt.. men vet du om jeg kan bruke instrumentene fra 2er til 1er? passer de i enerdash? herregud, bare å prøve.. mange har gjort dette før deg, men spørs seg hvorfor du skal bruke ledningsnettet fra en mk2 ? mange forskjellige kontakter ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 litt elektriske problemer for øyeblikket.. Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg