Jens-Ole Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Så afgjort en rigtig fin bil! Godt arbejde.. Jeg kommer helt klart til at vende tilbage til den her som inspiration til min kommende Amazon. Siter Bare fordi man sigter mod stjernerne kan man godt ligge sig på jorden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alek_88 Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 du burde prøve å få tak på de dørsidene med lomme og frynser på:) Tar seg mye bedre ut enn dem helt slette.. hehe Siter sap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juli 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Fått gjort noe mer? har selv fått en amazon 70 modell, med fargekode 46:) Så er god inspirasjon og lese her:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knurt Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Alltid gøy å sjå ka andre finner på når det gjelder oppussing av Amazon. Har litt lyst til å gjere det samme, men det blir nok ikkje med det første. Heldigvis står bilen tørt så den tar ikkje så veldig skade av å stå der den står. Er også ute å kjører den minst ein gong i året. No står den uten forgasser, men den er nok tilbake på plass snart. Min Amazon er også ein Favorit frå 1968, kanskje er dei produsert på samme tid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg