Fashen Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Tja får vel ramse opp shiten min jeg også da :) Cd-spiller - sony mex-5di Forsterker - sony xm-2165Gtx (2stykk) Monoblock - sony xm-d1000p5 veksler - sony cdx-t70mx frontsett - sony xs-k1750 6x9 - sony xs-k6930 subber - sony husker ikke type (2 stykk 12") det er vel det meste.. håper på bugboys montering snart :) Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynset Locals #1 Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Mitt anlegg er : Hovedenhet: Sony X-Plod MP-x 30 Rockford Fosgate signalkabler Rodek Forsterker Amega 6,5" + 1,5" Komposett framme i dørene med delefiltere Rockford Fosgate 12" Punch Z series Alt er "innpakket" i MDF og sky. Belyst med lilla / blå neon Forsteker og basser nedfelt i reservehjuls brønnen, slik at bilen fortsatt nytter full nytte lastekapasitet.. Men det blir vel bygget om igjen til 2004 sesongen.. ( Emma ) :dude: Siter Jan Ove Liseth Amega Sound Systems Rockford Fosgate Punch Series Rodek Sony X-Plod !! Keep rockin' !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orion Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Anlegg Forsterker: Audison SRX-3; 250w+2X75w RMS Frontsett: Infinity Kappa Perfect 6.1 Bass: Infinity Kappa Perfect 12.1; I lukket 22mm MDF-kasse Strømkabel: Biltema 21mm^2 Batteri: Biltema HT-ledninger: Knabba den fra inne-anlegget Spiller: Discman (foreløbig) Kondensator: Ikke på plass enda (!) Vurdering: Lyden er luftig, instrumentene skilles godt fra hverandre. Dynamikken i dypbassregionen er en anelse svak, noe som trolig er pga manglende kondensator. Lyden skildres på en gjennomsiktig og meget naturtro måte. + Dyp og klar bass, frekvensområdet er godt dekket. Lydgjengivelse med en klarhet som får nakkehårene til å reise seg. - Bassen føles noe treg. Diskanten kan til tider virke for avslørende og lys i de høyeste frekvensene. Vurdering Pris\Ytelse: 9 Lyd: 8,5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Ikke bygget noe spesielt i S3'en egentlig bare rasket litt sammen. Men spiller Alpine CDA 7998, har ikke fått justert noe spesielt enda men virker grei nok Frontsett:Focal Polyglass slimline(eneste det var plass til i orginalhullene, men de spiller ikke bra nok) Må iallfall ha 165k3 settet hvis jeg skal ha noe ordentlig. Baki er det orginale Bose høytalere, med orginal forsterker, greit nok til å være orginalt. Subber er 2 x12" RF dvc(var ikke plass til den siste jeg har, men litt overkill i forhold til det andre, vil ha 13" Utopia) Forsterkere RF 500.2 og 360.2 forsterker. 2x RF 1 farads kondensatorer RF deleblokker og kabler stort sett. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-RF Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Holder på å bygge no, har ikke kjøpt inn alt enda. Holder fremdeles på Det jeg har no er: Pioneer DEH-P5530 MP3 Spiller Pioneer TS-W5000SPL 12'' Subwoofer Pioneer TS-A6910 3-veis høytalere 6x9'' Rockford fosgate forsterker 300.2 på 312W RMS i 2 ohm Rockford fosgate forsterker 600.4 på 800W RMS i 2 ohm MTA Kondensator på 1 farad UNS frontsett med diskanter Skal kjøpe inn litt ekstra så fort jeg får mer penger, skal ha en til forsterker som kan drive subben helt perfekt og 2x8'' basselementer som jeg kobler til 2kanaleren etter at jeg har satt den i 1 ohm så den gir 624W RMS. Hmm ja det var vel det jeg har tenkt på så langt, er det noe dere mener jeg har glemt eller mangler ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xiancorp Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Clarion DXZ-618R stereo 2001modell med manuell luke og ellers alle funksjoner jeg trenger...utenom MP3 da :=( VDO høyttalere, billigste serien.. VDO-1011 4" i fram-dørene VDO-1711 6,5" i hattehylla 2,5 mm2 ledninger til alle 4 høyttalerne.. Ble bra forskjell fra de gamle 0,4-0,5 ledningene som var der fra før.. Spiller ikke så voldsomt, men i forhold til prisen synes jeg det er bra nok i en gammal Mazda... :) Siter 1992 Audi S4 2,2 tq sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stage Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 jaja, er vel bare og ramse opp da ... Spiller: Kenwood KDC M7024 Frontsett: SPL Dynamics Ext - 6.2 Frontsett: SPL Dynamics Ext - 6.2 (bak i dørene ...) Forsterker: SPL Dynamics Pro 3004 (4 kannalers ...) Forsterker: SPL Dynamics Dig-1450 Sub: SPL Dynamics Pro 12-D4 Sub: SPL Dynamics Pro 12-D4 Bateri: Stinger Spv 44 ....... Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CyberAage Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Rockford Fosgate RFX-9220 spiller Rockford Fosgate 1501db til subbene 2 stk Rockford Fosgate 501X til Høytalere. 2 stk Rockford Fosgate RFD-2212 subber 2 par Rockford Fosgate HPC-2206 1 par Rockford Fosgate HPC-2369 1 par Rockford Fosgate FRC-3204 1 stk Rockford Fosgate 1f kondensator m/display 1 par Rockford FNX diskanter. 1 stk Monster 10 kanals kabel 2 stk Lanzar 7" widescreen skjerm 1 stk Lanzar dvd spiller 1 stk Exxide Maxima batteri. Holder på å montere nu og vurderer sterkt og få tak i ett til batteri. Har 2 stk stinger batteri på handa til en billig penge som vurderes kjøpt. Alt skal inn i en Chevrolet Astro 86 mdl 4,3 liter, v6.. Siter http://www.sprett.net Audi A4 1,8 tsq 98 mdl Audi A6 2,5 Tdi 95mdl x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6 x- Golf 79 mdl 1,1 liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by Tynset Locals #1 Mitt anlegg er : Hovedenhet: Sony X-Plod MP-x 30 Rockford Fosgate signalkabler Rodek Forsterker Amega 6,5" + 1,5" Komposett framme i dørene med delefiltere Rockford Fosgate 12" Punch Z series Alt er "innpakket" i MDF og sky. Belyst med lilla / blå neon Forsteker og basser nedfelt i reservehjuls brønnen, slik at bilen fortsatt nytter full nytte lastekapasitet.. Men det blir vel bygget om igjen til 2004 sesongen.. ( Emma ) :dude: Får vel bare gratulere deg med plasseringen på finalen i dag. Sees neste sesong med seriøst ombygget Seat :-) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergene Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Originally posted by Rockford Seat Morel Supremo er BRA.. var i kontakt med fabrikken for å sjekke, men de har ingen forhandlere i norge. (Juni 2003) De kan levere direkte til deg eller til en lokal bilstereosjappe.. Prisen er rimelig stiv.. tror det var 600 euro +frakt/toll og annen drit... Greit nok at de har fått en haug med kjempetester men å kjøpe en diskant i den prisklassen uten å ha sett eller hørt den er "litt" drøyt. Derfor endte jeg opp med et par som kostet nesten dobbelt så mye :-) (Usett/Hørt) 150K... såpass skal det være :D :D Kan legge til at det nå finnes Morel Supremo å få kjøpt i norge. Sjekk ut http://www.morel.no ;) Siter Bilhøyttalere selges! Ta kontakt for mer informasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Forsterker: Audison LRX4.300 Frontsett: Focal 165v2 PolyGlass Bass: Cadence Triplex "12 Kondensator: Stinger SC201MC 1 Farad Diverse Stinger kabler og sikringer. Forresten. Kan de av dere som har 3-dørs poste bildene av bagasjerommet? Med bass og forsterker baki altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 hmm.... Vdo spiller Mds 2x12" Mds forsterker ( Hc-200 eller no tror jeg ) Mds kabler Mds ( sånne små greier ) :rolleyes: Hadde også dvd-spiller og 2x7" skjermer engang men solgte det... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerman Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Jau, anlegg har man, Sony cdx-f7700 cd/mp3 spiller RF 551x forsterker. 1x RF 12" HX2 i hemlaga kasse. ser fin ut ( redd kassa er litt liten) Signalkabler i høyeste prisklasse fra biltema, funker fett! RF frontsett. FanaticP. Bra lyd. Og 2 6x9 hattehøytalere fra keenwood Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Vil herved hedre minnet om min stakkars Rockford/Fosgate 9100 CD-spiller som ble frarøvet meg natt til 1. nyttårsdag. Håper den eksploderte opp i trynet på den forbanna trygdemisbrukende herion-knarkisen som stjal den fra meg. AMEN , har vært borti den jeg og Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Originally posted by hfracing jeg har. ehh et tomt hull.. gjør no med det din ape. det vraket ditt er ikke noe å ha på banen uansett Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg